Det gælder altså så bare om ikke at skrive noget mellem linierne, såvidt jeg forstår det. Rigtigt: Jeg har set at du har en stavefejl på din hjemmeside på dette link - det staves kok og ikke kog. Forkert: Jeg faldt lige over din gode hjemmeside, rigtig fed, og jeg bruger meget tid derinde - jeg har fundet en del stavfejl. Her giver jeg dig lige rettelserne på de 15 mest alvorlige stavefejl - jeg har desværre ikke tid til at rette flere. I det forkerte eksempel, bliver der jo skrevet at der er mange flere fejl ( mellem linierne ), og her kan man godt tolke det som en spam - for, hvis ham der ejer hjemmesiden skulle finde på at få kørt sin hjemmeside igennem for stavefejl - hvem vil han så vælge - gå ud at søge efter en tekstforfatter på Google, eller tage henvendelse til sin "bruger" der godt kan lide hans hjemmeside. Det må vidst være sådan det skal forståes!
|
Hans Stokholm Kjer:Jeg skal altså ikke nævne en bestemt vare eller ydelse for at overtræde §6 - jeg skal henvende mig "med henblik på afsætning..." som det hedder.
Ja men hvem skal bevise at du henvender dig "med henblik på afsætning"? Hvis DU skriver (som Michael skrev) at "der er en skrivefejl og det hedder x istedet for y" så vil det være svært at bevise at du forsøger at afsætte dine ydelser som tekstforfatter.
Det vil være det samme som at jeg skrev til en at der var fejl i html og hvordan den skulle rettes. Det tager jeg gerne en sag på hvis det skulle ske.