Jeg har fået sponsoreret en masse præmier til en konkurrence og så tænkte jeg på, om I ikke har lyst til at hjælpe mig med at sætte lidt liv i den?
Det ENESTE i skal er, blot at oplyse navn og adrese nederst i bunden på siden. I BEHØVER IKKE at oprette medlemskab. Jeg skal nok godkende jeres kommentar.
Og I vil naturligvis deltage i konkurrencen
Konkurrencen handler om den kommende rødhætte filmatisering Red Riding Hood. Den minder lidt om Twilight filmen, fordi det er den samme instruktør som instruerede den første Twilight film.
Man kan vinde biografbilletter, fede hættetrøjer og nogle ret fede t-shirts.
Så deltag endeligt!!!!!!
Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.
Lader til du har en ret stor Facebook gruppe - måske det ville være perfekt at markedsføre konkurrencen der... Hvis det ikke er din, kunne du jo kontakte den der har gruppen
Med hensyn til din hjemmeside, så tænker jeg at det havde været bedre og måske givet større deltagelse, hvis konkurrencen havde lagt som et direkte link, f.eks. i menuen, fremfor at den er lavet som et indlæg der med tiden blot rykker længere ned på siden.
For udbredelsen af korrekt sprogbrug vil jeg gerne indskyde at det er en facebookside, og ikke en gruppe.
Det er ofte et problem at folk siger gruppe når de taler om en side, for når de så stiller et spørgsmål er svaret forkert.... da grupper er anderledes end sider.
Til det som det hele starter med. Der er en facebookside med 70.000!!! twillight fans, og så spørger du på et iværksætterforum, om vi vil skubbe konkurrencen i gang?
kom første gang til at skrive på forsiden men opdaget efterfølgende et links til denne konkurrence på siden , på en anden underside , men har hermed afgivet en kommentar
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows