Er der nogle der har erfaring med google adsense for domæner ? eller rettere har i nogen former for indtjening på de parkerede domæner ?.
Jeg er blevet sat tilbage i et projekt omkring en youtube service jeg er ved at lave og har derfor parkeret 5 domæner under servicen adsense for domæner og jeg får rigtigt "mange" hits men har ikke tjent så meget som en 1 øre endnu. Jeg har nu haft de 5 domæne navne parkeret i over 1 måned.
Jeg forventede ikke jeg skulle tjene gode penge men ikke så meget som et eneste klik der har givet mig en 5 flade ører. Jeg kan se der kommer folk til domænerne via min google adsense konto så det må være sat op og kører korrekt burde jeg mene.
Jeg er meget tæt på at tage de 5 domæner og lave en redirect 301 til mine andre sider da jeg fornemmer der er mere værdi i det for mig ?.
Jeg har leget lidt med Adsense domæne parkering før, og min erfaring viser, at der virkelig skal mange besøgende til, før det giver noget som helst.
Har lidt på fornemmelsen, at folk har regnet ud, at parkerede domæner ikke har noget reelt indhold og skynder sig væk, inden de når at klikke på noget.
Desuden synes jeg også at Adsense har nogle urimelig kedelige templates. Her ville jeg måske prøve at parkere dem hos Seedo.com og se om deres lidt mere stilede templates konverterer bedre.
Mvh
Frederik
Ejer og driver webshoppen Droner.dk, der sælger droner på det danske marked.
Ja du har helt ret i Adsense har nogle kedelige templates og jeg skynder mig selv videre hvis jeg havner på en side der er parkeret hos adsense, så lidt naivt måske at tro andre finder dem interessante.
Nu har jeg redirected 301 til mine spændende hjemmesider tror der er mere value i det og tak for tippet med seedo.com det vil jeg kigge på når jeg har tid.