Hvordan får jeg fat på alle dem der laver musik? Eller vil begynde med at lave musik?
Både nuværende musikere (amatører, kendte) og up-commende?
Alle råd søges :-) TAK!
Vi er flere musikere her på amino - men kan du være lidt mere specifik ?
Send mig gerne en PB hvis du mener at jeg kan hjælpe dig med noget!
Med øvelokale.nu kan du leje øvelokale på timebasis. Så betaler du kun når du rent faktisk skal øve, og slipper for de faste månedlige udgifter. Du kan booke online hele døgnet rundt. Se øvelokaler i dit område i øvelokale oversigten.
Ikke for at spille smart, men hvad med at sende dem en mail?
Det er sgu ikke så svært og de fleste svarer tilbage (måske ikke, hvis du skriver til Arctic Monkeys). Du kan finde kontaktinfo på de fleste bands hjemmesider.
Så smid dem en mail, hvor du forklarer om dit projekt. Så finder du hurtigt ud af, om din idé er god, eller om musikerne hellere vil bruge tiden i øvelokalet :)
Bare skriv direkte til bandsne (Hvis du har påtænkt et community med mulighed for afspilning af musik, så kontakt lige Koda inden noget andet og få clearet mulighederne med dem - Har selv været ved at falde over den)
Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)
Lav en beskivelse af dit projekt som er klar og tydelig så musikerne kan forstå hvad du vil og sørg for at distribuere den hvor du kan. f.eks på forskelige forum, blogs, linkkataloger atikeldatabaser. Send en pressemeddelse ud.
Hvis du kan formidle din ide på en ovebevisende måde, så kommer de også
Musik til firmafesten, julefrokosten eller din privatfest? Hent gratis tilbud fra musikerne på bandlist.dk