Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Grafiker / webdesigner konkurrence. Vind æren.

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Thomas Grønnemark:

Jeg kan godt li´ at log out er gratis i pakke 1. Det er uden tvivl det der gør at jeg vil vælge den Cake

Det er jo naturligvis ikke noget der er gratis, det hele er beregnet, så det er bare et fatamorgana.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:57
Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Skrevet kl. 07:28
kpauner:

Affenetvaerk

Meheheh

Er det ikke 2 svær i toppen af din hjemmeside? Tag det med et gran salt :)

Ja. Det er en lille sværd duel jeg har tegnet - vidste ikke lige hvordan man ellers skulle tegne en konkurrent.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:46

kpauner:

Affenetvaerk

Meheheh

Ser ellers meget godt ud - bare ærgeligt at du har brugt et "ikke gratis billede" til sværdrene - og der er et vandmærke derpå.

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Skrevet kl. 13:58

kpauner:

Affenetvaerk

Meheheh

Det ser meget flot ud med hensyn til farvevalget, men jeg havde nu mere håbet på at du ville lave en lille mini hjemmeside, man kun navigere rundt på, og ikke bare en "tegning" - men fred vær' med det - du ligger nu som klar favorit til at vinde en præmiesum på 543 kroner.

Så vil jeg også lige sige at jeg har lavet lidt nyt på siden - nemlig http://drq.dk/aff_netvaerk/franchise.html - og det kunne jeg godt tænke mig at få noget feedback på ( måske den skulle fortjene sin egen debat, men det kan måske komme senere ) - for synes i at det er en god måde at lave en franchise. Altså, at tage et befolkningstal, og dividere med 1000, og så er det så det antal kroner man skal betale om måneden. ( jeg ved godt det hedder " i måneden" - men det lyder bare så dumt ).

Tænkte også på at det skulle være gratis / eller man skulle lægge et engangsbeløb på f.eks 100.000  kroner - og så ydeligere betale et fast procentdel af omsætningen, f.eks 5%.

Jeg ved ikke noget om det, men tror at det nedeste eksempel lyder mere "normalt".

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Skrevet kl. 03:16
kpauner:

Jeg vil sq gerne give det et skud, har alligevel ikke noget bedre at lave ..

Hej kpauner.

Det er dig dér vandt, du var den eneste deltager :-)

Kan du sende mig dine bankkonto oplysninger - så sender jeg 543 kroner af sted til dig.

Tilmeldt 24. Aug 10
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 05:45

Hmm.. Jeg forstår det altså ikke Hmm

Hvad er det lige der er foregået her?

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Skrevet kl. 06:29
Intetsigende:

Hmm.. Jeg forstår det altså ikke Hmm

Hvad er det lige der er foregået her?

Jeg har bare afholdt en konkurrence. Jeg havde selv lavet en lille mini hjemmeside, og desværre, er det ikke noget der er flot nok til komme online for alvor.

Jeg står og skal have lavet sådan en hjemmeside om nogle måneder, og ville lige i den forbindelse se, hvem der kunne "afkode" mine ønsker udfra det udkast jeg selv har lavet.

Jeg er nemlig lidt snotdum til at sidde og skrive 50 sider papir med ren tekst om hvad det skal kunne - så, derfor har jeg bare valgt at lave en skod udgave af en hjemmeside, og tænkte at så kunne folk se om hvad jeg mente på en nem måde, og så kunne de lave deres egen fortolkning af det.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 114
Skrevet kl. 11:00

Er konkurrencen slut??

Jeg har ellers snart lavet det vildeste til dig - med hele 2 farver + 3 som man virkelig skal have en god monitor for at se - her kan man ikke nøjes med sin super vga skærm.

Jeg var lidt i tvivl om hvor stor opløsning og skærmstørrelse du gerne ville optimere til, så jeg brugte min projekter som reference og har lavet den til 3512px x 1987px, det virker helt perfekt når jeg ser det hjemme hos min kammerat på hans væg.

Angående de lydeffekter der skulle komme når man forsøgte at klikke uden for knapperne, skulle de være i stereo?

mvh

Jakob

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Skrevet kl. 12:42

Jakob Ingeberg:

Er konkurrencen slut??

Jeps. Den løb i 14 dage. 16/3-2011 og til i går 30/3-2011.

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)