Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Grafiker / webdesigner konkurrence. Vind æren.

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Thomas Grønnemark:

Jeg kan godt li´ at log out er gratis i pakke 1. Det er uden tvivl det der gør at jeg vil vælge den Cake

Det er jo naturligvis ikke noget der er gratis, det hele er beregnet, så det er bare et fatamorgana.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:57
Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Skrevet kl. 07:28
kpauner:

Affenetvaerk

Meheheh

Er det ikke 2 svær i toppen af din hjemmeside? Tag det med et gran salt :)

Ja. Det er en lille sværd duel jeg har tegnet - vidste ikke lige hvordan man ellers skulle tegne en konkurrent.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:46

kpauner:

Affenetvaerk

Meheheh

Ser ellers meget godt ud - bare ærgeligt at du har brugt et "ikke gratis billede" til sværdrene - og der er et vandmærke derpå.

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Skrevet kl. 13:58

kpauner:

Affenetvaerk

Meheheh

Det ser meget flot ud med hensyn til farvevalget, men jeg havde nu mere håbet på at du ville lave en lille mini hjemmeside, man kun navigere rundt på, og ikke bare en "tegning" - men fred vær' med det - du ligger nu som klar favorit til at vinde en præmiesum på 543 kroner.