Lige nu er jeg fanme ved at lave mit eget internationale affililate netværk - uden at have en skid forstand på det overhovedet. Egentligt, så har jeg ikke en pløk forstand på noget med denne form for forretning at gøre, ( eller andre forretningsområder for den sags skyld ) så det er bare en ren tilfældighed at jeg nu kaster mig ud i dette tiltag.
Jeg har lavet en lille mini udkast til hvordan mit koncept skal være rent markedsføringsmæssigt - http://drq.dk/aff_netvaerk - det er bestemt ikke noget der er kønt at kigge på - men jeg kunne godt tænke mig at du prøver at fortolke det, og ud fra det lave et rigtigt fedt design.
Konkurrencen udløber den 30/3/2011 - og jeg bestemmer hvem der vinder - så, hvis du er frisk på en lille leg, så prøv lige og smid en besked i tråden - det kunne jo være meget sjovt at se om der er nogle der er med på den.
Hygge.
Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?
Lige nu er jeg fanme ved at lave mit eget internationale affililate netværk - uden at have en skid forstand på det overhovedet. Egentligt, så har jeg ikke en pløk forstand på noget med denne form for forretning at gøre, ( eller andre forretningsområder for den sags skyld ) så det er bare en ren tilfældighed at jeg nu kaster mig ud i dette tiltag.
Jeg har lavet en lille mini udkast til hvordan mit koncept skal være rent markedsføringsmæssigt - http://drq.dk/aff_netvaerk - det er bestemt ikke noget der er kønt at kigge på - men jeg kunne godt tænke mig at du prøver at fortolke det, og ud fra det lave et rigtigt fedt design.
Konkurrencen udløber den 30/3/2011 - og jeg bestemmer hvem der vinder - så, hvis du er frisk på en lille leg, så prøv lige og smid en besked i tråden - det kunne jo være meget sjovt at se om der er nogle der er med på den.
Hygge.
Arrrr mand. Fuck æren - vi lever i år 2000, og ikke i årgang 1234. Nu klasker jeg små 499 kroner op til vinderen af min konkurrence.
Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?
Hygge.
Arrrr mand. Fuck æren - vi lever i år 2000, og ikke i årgang 1234. Nu klasker jeg små 499 kroner op til vinderen af min konkurrence.
Nederen. Jeg skrev 499 kroner, troede lige jeg lavde sådan en psykologisk sej pris, men det gælder jo kun når man skal ud og sælge.
Derfor kan man nu vinde langt over 500 kroner, vinder præmien er nu 543 kroner!!!
Jeg vil sq gerne give det et skud, har alligevel ikke noget bedre at lave ..
Det er meget sjældet jeg får sagt alt det jeg gerne vil sige, der dukker altid noget nyt op, eller noget jeg fortryder - jeg er bare spontan anlagt.
Og nu kan jeg huske noget af min "salgstale" - det var netop at man bare kunne nøjes med at bruge 20-30 min om dagen, og så har man jo alligevel lavet mange timer.
Selv har jeg brugt 6 timer på den lille hjemmeside, det er altså utroligt så lidt jeg har produceret, når man tænker over det.
Jeg ved at det her aff netværk bliver stort om 1-2 år - jeg er et sultent svin, og jeg æder bare alle på min vej - men vil også vise barmhjertighed, bliver jo allerede lidt sentimental over alle de søde konkurrenter der kan risikere at gå konkurs på mine vejne - også derfor jeg vil hjælpe dem i gang igen, hvis de kommer i alvorlig knibe.