Lige nu er jeg fanme ved at lave mit eget internationale affililate netværk - uden at have en skid forstand på det overhovedet. Egentligt, så har jeg ikke en pløk forstand på noget med denne form for forretning at gøre, ( eller andre forretningsområder for den sags skyld ) så det er bare en ren tilfældighed at jeg nu kaster mig ud i dette tiltag.
Jeg har lavet en lille mini udkast til hvordan mit koncept skal være rent markedsføringsmæssigt - http://drq.dk/aff_netvaerk - det er bestemt ikke noget der er kønt at kigge på - men jeg kunne godt tænke mig at du prøver at fortolke det, og ud fra det lave et rigtigt fedt design.
Konkurrencen udløber den 30/3/2011 - og jeg bestemmer hvem der vinder - så, hvis du er frisk på en lille leg, så prøv lige og smid en besked i tråden - det kunne jo være meget sjovt at se om der er nogle der er med på den.
Hygge.
Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?
Lige nu er jeg fanme ved at lave mit eget internationale affililate netværk - uden at have en skid forstand på det overhovedet. Egentligt, så har jeg ikke en pløk forstand på noget med denne form for forretning at gøre, ( eller andre forretningsområder for den sags skyld ) så det er bare en ren tilfældighed at jeg nu kaster mig ud i dette tiltag.
Jeg har lavet en lille mini udkast til hvordan mit koncept skal være rent markedsføringsmæssigt - http://drq.dk/aff_netvaerk - det er bestemt ikke noget der er kønt at kigge på - men jeg kunne godt tænke mig at du prøver at fortolke det, og ud fra det lave et rigtigt fedt design.
Konkurrencen udløber den 30/3/2011 - og jeg bestemmer hvem der vinder - så, hvis du er frisk på en lille leg, så prøv lige og smid en besked i tråden - det kunne jo være meget sjovt at se om der er nogle der er med på den.
Hygge.
Arrrr mand. Fuck æren - vi lever i år 2000, og ikke i årgang 1234. Nu klasker jeg små 499 kroner op til vinderen af min konkurrence.