Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kender i til Salgsbixen.dk ?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Tappernøje
Tilmeldt 31. May 10
Indlæg ialt: 114
Fra  JustSMS.dk Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminos

Jeg vil lige høre jer efter om i kender noget til salgsbixen.dk ?

Har søgt efter nogle ure på nette og de kom frem på google og jeg fulgte linket og bestilte 2 ure fra dem og overførte pengene.

Men jeg har ikke modtaget andet en en ordre bekræftigelse og da jeg ville ringe og høre hvor langt ordren er på deres tlf finder jeg ud af nummeret er taget ud af drift.

Så står lidt og føler mig snydt.

Så vil høre om der er nogle at jer der hender til dem og evt ved om det er lukket og de bare har "Glemt" at tage deres shop offline eller hvad der lige sker ?

I følge cvr.dk er cvr nummeret stadig aktivt.

website: www.Salgsbixen.dk

Dbh

Jacob

Fra København Ø
Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 569
Skrevet kl. 17:49

Jeg mener at din bank kan overførere dine penge tilbage, idét at du jo ikke har modtaget noget som helst. I hvert fald hvis du har betalt med kreditkort :-)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 08:20

Er betalingen sket via ewire? Så tag fat i dem og forklar dem situationen - om ikke andet for at de kan stoppe for fremtidige overførsler, hvis modtageren ikke reagerer på henvendelser.

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 706
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 08:24

Jacob:

Hej Aminos

Jeg vil lige høre jer efter om i kender noget til salgsbixen.dk ?

Har søgt efter nogle ure på nette og de kom frem på google og jeg fulgte linket og bestilte 2 ure fra dem og overførte pengene.

Men jeg har ikke modtaget andet en en ordre bekræftigelse og da jeg ville ringe og høre hvor langt ordren er på deres tlf finder jeg ud af nummeret er taget ud af drift.

Så står lidt og føler mig snydt.

Så vil høre om der er nogle at jer der hender til dem og evt ved om det er lukket og de bare har "Glemt" at tage deres shop offline eller hvad der lige sker ?

I følge cvr.dk er cvr nummeret stadig aktivt.

website: www.Salgsbixen.dk

Dbh

Jacob

http://www.trustpilot.dk/review/www.salgsbixen.dk

Der er én som har oplevet det samme, desværre.

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Fra Odense
Tilmeldt 8. Aug 07
Indlæg ialt: 217
Fra  Techmaster Skrevet kl. 08:41

Hej Jacob

Du skriver ikke noget om hvor lang tid der er gået siden du overførte penge eller om du bare har forsøt en enkelt gang at ringe til dem.

Du må på enhver tænkelig måde dvs. tlf. , email, brev evt. personligt fremmøde forsøge at komme i kontakt med dem. Hvis det efter en uges tid fortsat ikke lykkes ville jeg skrive en email at hvis de ikke henvender sig til dig med en god forklaring inden 24 timer bliver de anmeldt til Politiet for bedrageri. Og så skal du selvfølgelig gøre alvor af det.

Et firma der ikke modtager kort på webshoppen og hvor man kun kan betale med bankoverførsel, det lugter langt væk og meget grimt. Dem skal man holde sig fra medmindre der på en eller anden måde er god grund til at have tillid til dem. Det lader ikke til at være tilfældet i Slagsbixen, desværre

Fra Tappernøje
Tilmeldt 31. May 10
Indlæg ialt: 114
Fra  JustSMS.dk Skrevet kl. 08:54

Der er prøvet at skrive emails og ringe flere gange og den sidste kommentar på trustpilot er min kæreste som har skrevet den da hun ville advare andre som kom den vej forbi.

Men jeg laver en mail hvor de får til tirsdag næste uge enten til at levere eller sende penge retur. Sker det ikke så kontakter jeg politiet og høre hvad de siger til sagen.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)