Hej Aminoer Jeg har længe haft en drøm om at uddanne mig til coach og starte selvstændig coach virksomhed. Det vigtigste er på plads - det føles rigtigt i min mave. MEN - da det jo også er en uddannelse der koster penge (mellem 30.000 og 50.000 kr. - alene for "grunduddannelsen"), så skulle det jo også gerne være noget jeg kan leve af bagefter, så investeringen ikke er spildt. Hvad mener I - er der stadig behov for gode coaches derude - eller er der efterhånden så mange om buddet, at man kan fodre svin med dem? På forhånd mange tak for Jeres input! Caroline |
Umiddelbart siger min mavefornemmelse mig at markedet er ret mæt i øjeblikket.
Jeg har en veninde som har uddannet sig som coach, og jeg ved at hun på trods af et meget stort netværk, skal arbejde rigtig meget for at finde sine kunder.
Men når alt kommer til alt, skal du følge din egen mavefornemmelse. Jeg startede selv som selvstændig for et par år siden, i en branche som er meget presset i øjeblikket.
Det har ikke været let, og jeg glæder mig stadig til den dag hvor jeg begynder at tjene lidt penge på det :-)
Held og lykke med det, uanset hvad du vælger