Hej Når man søger på fitness på google (dansk) så ligger fitness.dk øverst, og de har tilmed 4 undergrupper hvor man kan klikke på centrene,holdplaner, åbningstider og læs mere. Er der nogen der ved hvorfor deres resultat ser sådan ud, og ikke bare har et normalt enkeltstående link, som f.eks resultat nummer to? |
google, anderledes listing
- 1
|
Kim Larsen | kim@soze.dk | soze.dk
alkoholprocent.dk | blomsterdekoratoer.dk | hopogdans.dk
Hej Rune Har du taget navneforandring til Lars Larsen? Jeg tror ikke, du skal regne med, det er Don Ø's investeringer, der giver sitelinks
|
Hej Thomas Du mener vel mig? Nej, det er skam længe siden jeg fandt ud af hvad site links er, og Don Ø bemærkningen kommer ikke fra mig... God weekend du, Oza |
Indehaver af searchbureauet OnlinePartners.
Besøg vores blog om SEO, PPC & SMM.
Hej Rune Jow - jeg troede, det var dig, siden Lars Larsen tilmelder de samme sider til mine linkkataloger, som han har i sin signatur fra samme IP nummer, som du skriver fra. Men det må så være en delt IP, du sidder på My bad! Og god weekend herfra også! |
Hej Igen Vi er jo et par stykker om denne IP, så nej, det er helt seriøst ikke min profil. Men jeg ville da lyve hvis jeg hævdede at jeg ikke kendte indehaveren Mvh. Oza |
Indehaver af searchbureauet OnlinePartners.
Besøg vores blog om SEO, PPC & SMM.
He-he. God weekend til hende også så. |