jeg har lidt penge på kontoen og tænker at det kunne være interessant at investere i noget, har lige købt vestas aktier men hmm alle gør det jo nok hvad ville i råde mig til at købe....
Man skal passe på med at give "Gode" råd omkring investeringer i aktier, da man jo aldrig kan være hel sikker på udviklingen. Start med at kigge lidt inde på euroinvestor.dk, synes de har mange små artikler, som fortæller hvilken nyheder de påvirker hvad på aktiemarked.
Har faktisk selv købt nogle Vestas Aktier, tror der er nogle interessant projekter under opsejling i løbet af de næste 2-3 år.
Det er meget svært, at forudsige hvordan de enkelte aktier/selskaber kommer til at klare sig i fremtiden. Jeg kører dog selv efter nogle ganske simple retningslinjer, når jeg foretager aktieinvesteringer. Jeg kigger på kurs/indre værdi og P/E, da jeg helst investerer i selskaber, hvor der faktisk er noget regnskabsmæssig sammenhæng til aktiekursen. Herudover kigger jeg på om selskabet står stærkt indenfor den pågældende branche - samt hvordan jeg forventer, at branchen kommer til at udvikle sig fremadrettet.
Jeg har personligt lige investeret i Århus Elite, og det har jeg fordi, at jeg er fodbold interesseret og har dermed den viden at AGF med 90% sikkerhed rykker op til sommer, og dermed vil deres økonomi få et boost - min. 30 mio, hvilket er rigtigt meget for en virksomhed som den. Samtidig har AGF fået en rigtig god træner og et godt setup, der gør at de vil være en god udfordrer til FCK og Brøndby næste år, og dermed vil der komme rigtig mange mennesker på stadion, og der vil blive handlet aktier.
Udover det har nogle forskellige rigmænd fra Århus lige investeret penge i Århus Elite, så der kan købes nye spillere.
Jeg har en lille forhåbning om at den er steget nogle procenter om et halvt års tid. Men som sagt, man kan aldrig være sikker angående aktie handel, men man kan altid analysere sig frem, og dermed blive klogere.
Jeg har personligt lige investeret i Århus Elite, og det har jeg fordi, at jeg er fodbold interesseret og har dermed den viden at AGF med 90% sikkerhed rykker op til sommer, og dermed vil deres økonomi få et boost - min. 30 mio, hvilket er rigtigt meget for en virksomhed som den. Samtidig har AGF fået en rigtig god træner og et godt setup, der gør at de vil være en god udfordrer til FCK og Brøndby næste år, og dermed vil der komme rigtig mange mennesker på stadion, og der vil blive handlet aktier.
Udover det har nogle forskellige rigmænd fra Århus lige investeret penge i Århus Elite, så der kan købes nye spillere.
Jeg har en lille forhåbning om at den er steget nogle procenter om et halvt års tid. Men som sagt, man kan aldrig være sikker angående aktie handel, men man kan altid analysere sig frem, og dermed blive klogere.
Held og lykke
- Alexander.
Hej Alexander,
Ovenstående har været "casen" i Århus Elite de sidste 10-15 år. De har skuffet rigtig mange gange. Men det er jo hjerteblod for nogle. Og det er også ok, sålænge man kender risikoen.
Alt det du beskriver i ovenstående indlæg er regnet ind i kursen (mere eller mindre).
Ovenstående har været "casen" i Århus Elite de sidste 10-15 år. De har skuffet rigtig mange gange. Men det er jo hjerteblod for nogle. Og det er også ok, sålænge man kender risikoen.
Alt det du beskriver i ovenstående indlæg er regnet ind i kursen (mere eller mindre).
Mvh
Christian
Hej Christian
Størstedelen af det du siger, er jeg enig i. Men man skal altid satse for at vinde, og jeg har en tro på at de den her gang tager sig sammen. Jeg synes den sportslige ledelse er blevet forbedret, og deres trup ser rigtig stærk ud.