Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

iPhone som personligt WiFi-hotspot!

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Janus Lindau:

Vi andre har købt en computer med indbygget 3g modem Wink

Retter så mig selv til at dongle' er dømt til at ryge i svinget. Men faktisk tror jeg stadig at mange i sidste ende vil benytte data over mobil abonnementet fremfor have 2 forskellige abonnementer. 

Men afhænger selvfølgelig af prisniveauet Cool

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 09:32

Niels: eller rettere, vi vil nok se abonnementer hvor man får 2 simkort med, hvor nr. 2 så kun er til data, lige nu er priserne rundt omkring for rene data abonnementer stadigvæk for høje.

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 09:36

grunden til at jeg selv faktisk har et data abonnement er at jeg synes det dræner batterierne fra min telefon for hurtigt når jeg bruger det i længere tid, og da jeg både er afhængig af internettet når jeg er på farten, men også af en fungerende telefon (med strøm Smile ), så har jeg valgt den løsning.

Men i har alle ret, der er rigtig mange normale forbrugere som ikke vil kunne se det smarte i at skulle betale ekstra for deres tablets og computere, når deres telefon kan bruges som wifi-hotspot. 

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 09:36

Det kommer helt an på behovet. Jeg har det sidste års tid benyttet mobilt bredbånd et par gange om måneden. Da behovet ikke er så stort, er det mere end nok med et data abonnement fra Oister til telefonen med 4mbit/sek, samt 1gb + faldende hastigheder herefter.

Havde behovet været større, havde jeg fortsat med mobilt bredbånd eller indbygget datamodem - sagen er nemlig den at smartphones i forvejen sluger meget størm, og dermed kræver hyppige opladninger. Det er helt sikkert, at du ikke kommer til at oplade din telefon mindre, ved at bruge den som modem.

/ Emil

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 589
Fra  Florence Marketing Føns.com Skrevet kl. 13:45

Det er netop problemet med batterilevetiden, der gør det halvsvært at spå om, hvorvidt mobilt bredbånd dør eller ej. 

Smartphones holder jo i forvejen strøm af helvedes til, men hvis man så skal bruge dem som Wifi hotspot konstant, går det jo helt galt...

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 09:15

Alternativet er jo så at man når hotspot'et er tændt har computeren tændt, og derfor indimellem kan oplade telefonen via usb. 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 684
Fra  1337 ApS Skrevet kl. 09:48
Hvis man alligevel har USB-kabel med på farten, så tror jeg det vil være mere stabilt bare at dele telefonens forbindelse via kablet:)
Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 755
Skrevet kl. 09:51

Jeg har også brugt min Desire som hotspot længe, ca. 8 mrd. og det fungerer super godt.

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 10:09

Kristoffer Føns:

Det er netop problemet med batterilevetiden, der gør det halvsvært at spå om, hvorvidt mobilt bredbånd dør eller ej. 

Smartphones holder jo i forvejen strøm af helvedes til, men hvis man så skal bruge dem som Wifi hotspot konstant, går det jo helt galt...

normalt bruger man jo hotspot til sin laptop, og man har jo lov at plugge sin tlf ind i sin laptop og problemet er mere eller mindre forsvundet hvis man har power nok på laptop

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)