Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan kan jeg optimere mine kategorier på min side, således brugere forstår at man kan klikke på dem?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 669
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har siden www.itilbud.dk og her kan man oprette sine tilbud. Man giver dem nogle kategorier, som man kan se et sammendrag af i højre side. Problemet er at folk ikke helt fårstår at man kan klikke på dem for at filtrere, det vil jeg gerne have fikset. Hvordan gør jeg dem bedre? Der må være nogle bruger-venligheds guruer der kan give nogle ideer. På forhånd tak.

/Brian

Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk

Fra Østlylland
Tilmeldt 27. Mar 10
Indlæg ialt: 536
Fra  FaceAbility ApS Skrevet kl. 19:12

Hej

Jeg var inde på din side tidligere og tænkte stort set det samme - gad vide, om det er meningen, at man skal klikke på dem.

Du kan lave dem om til knapper, der indbyder til at klikke på. Du kan også overveje at sætte dem til venstre, som er det sted (ud over topmenu), hvor man forventer, at der er navigation. 

Start webbutik med PrestaShop

Besøg JOJOBA.DK og find unikke gaveideer og flotte ting til hjemmet

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 10:56

Jeg har pillet lidt ved kategorierne nu så de ligner mere links. De har nu grå baggrund og et blåt link, med understregning. Ganske som man vil forvente det fra eks. google. Hvordan synes i det fungerer, bør jeg fjerne kassen og baggrundsfarven, så det "bare" er blå links?

Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 11:40

Kunne ikke lige holde de blå links ud. JEg har lavet det om til knapper nu, det ser lidt bedre ud. Ligner det knapper og ligner det noget man kan trykke på?

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 11:55

Jeg ville få dem lagt over i højre side, hvor man forventer der er katagori links, - i en lang række.. Tænk på at du har split-sekunder til at fange de bsøgendes opmærksomhed, - derfor skal tingene være der hvor folk forventer/er vant til at de er.. Lige nu ligner det end. de der "widgets" fra en wordpress-side, - eller hvad det hedder..

Så jeg ville klart lægge dem over i modsatte side, give dem en stærkere kontrastfarve måske og så en mouseovereffekt, så jeg kan se der sker noget, når jeg kører musen henover...

vh/ Ulrik

Fra Randers
Tilmeldt 15. Mar 11
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 11:57

Lav dem mere i "knap-stilen". Få inspiration fra alle de her web 2.0 call-to-action knapper. Det skal være tydeligt at de er klikbare.

Der er masse knapper her på Amino som du kan bruge som inspiration....

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 12:48

Jeg ville være ked af at placere dem under hinanden, jeg ved heller ikke helt hvordan, der er jo rigtig mange, og der kommer flere, lige nu er der 26 kategorier og flere på vej, det bliver en forfærdelig lang liste

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)