Jeg har lige set, at jeg er blevet Superbruger her på Amino, fordi jeg har fået over 4,0 stjerner i gennemsnit (er bedømt 35 gange). Derfor vil jeg da lige sige tak til alle Jer, som har bedømt mig positivt.
Tillykke med titlen, Michael!
Kan man kun blive superbruger, hvis man har 4 stjerner i snit? Er gennemsnittet af stjerner det eneste kriterium? Hvad så med de, der får een stjerne her og der, selvom de har ydet en flot og helhjertet indsats og har hjulpet en hulens masse aminoer?
Een stjerne kan man jo få, hvis en eller anden amino trykker een stjerne ved en fejl.
Vi har også lige haft en gevaldig stjernekrig her d. 12. marts. At dømme efter de impliceredes hakken på hinanden blev der uddelt oceaner af et-taller - de har næppe alle været tildelt på helt retfærdig baggrund.
Jeg kan se, at jeg selv har fået masser af een-stjernes-bedømmelser for min deltagelse i en tråd om Martin Thorborg som potentiel statsminister - og jeg støttede endda hr. Thorborg mod hr. Løkke!
Vil det så sige, at jeg bare er ausradiert som potentiel superbruger for tid og evighed? Jeg skal jo op på at få 5 stjerner 1364 gange, førend mit snit igen er oppe på 4.