Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så blev jeg Amino Superbruger!

Side 2 ud af 5 (43 indlæg)
Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael. Til lykk med det.

Hvordan ved man, når man bliver superbruger? Får man en mail eller dukker der noget op på ens profil?

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 19:09

Velkommen i klubben Smile

Jeg har også allerede fået rettet nogle overskrifter og flyttet et par tråde. Jeg håber, at det kan medvirke til, at Amino bliver endnu mere overskuelig.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 19:21

Birte Andersen:

Hej Michael. Til lykk med det.

Hvordan ved man, når man bliver superbruger? Får man en mail eller dukker der noget op på ens profil?

Du får en mail, så du er ikke i tvivl.
Du skal have skrevet mere end 200 indlæg, have bedømt mere end 20 af dem, med en gennemsnitskarakter på 4.

De bedste hilsner

Martin

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 20:49

Ja, velkommen til superbruger klikken....;)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:16
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Indkøberen/Fokus:
Jeg har lige set, at jeg er blevet Superbruger her på Amino, fordi jeg har fået over 4,0 stjerner i gennemsnit (er bedømt 35 gange). Derfor vil jeg da lige sige tak til alle Jer, som har bedømt mig positivt.

Tillykke med titlen, Michael!

Kan man kun blive superbruger, hvis man har 4 stjerner i snit? Er gennemsnittet af stjerner det eneste kriterium? Hvad så med de, der får een stjerne her og der, selvom de har ydet en flot og helhjertet indsats og har hjulpet en hulens masse aminoer?

Een stjerne kan man jo få, hvis en eller anden amino trykker een stjerne ved en fejl.

Vi har også lige haft en gevaldig stjernekrig her d. 12. marts. At dømme efter de impliceredes hakken på hinanden blev der uddelt oceaner af et-taller - de har næppe alle været tildelt på helt retfærdig baggrund.

Jeg kan se, at jeg selv har fået masser af een-stjernes-bedømmelser for min deltagelse i en tråd om Martin Thorborg som potentiel statsminister - og jeg støttede endda hr. Thorborg mod hr. Løkke!

Vil det så sige, at jeg bare er ausradiert som potentiel superbruger for tid og evighed? Jeg skal jo op på at få 5 stjerner 1364 gange, førend mit snit igen er oppe på 4.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:27

Martin Thorborg:
Du skal have skrevet mere end 200 indlæg, have bedømt mere end 20 af dem, med en gennemsnitskarakter på 4.

Nå, nu fik jeg lige nærlæst Martins indlæg. Det forklarer jo noget...

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:31

Vores mål er ikke at få 5.000 mand til at gøre arbejdet.
Vore mål er at få en lille håndfuld vi mener vi kan stole på, til at hjælpe os til at gøre Amino endnu bedre.

Og i stedet for at lave et 30 dages optagelseskursus med afsluttende prøve og diplom, har vi lavet en simpel grovsortering på før nævnte facon. Og nej, det er ikke perfekt, men jeg tror det fungerer.

De bedste hilsner

Martin

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:34

Martin Thorborg:
Vore mål er at få en lille håndfuld vi mener vi kan stole på, til at hjælpe os til at gøre Amino endnu bedre.

Og nej, det er ikke perfekt, men jeg tror det fungerer.

Glimrende svar. Jeg er stolt af, at jeg støttede dig som ministerpotentiale!

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 21:47

Poul,

Jeg kan da selv godt se udfra mine skolekarakterer herinde at det ikke nødvendigvis er mine allerdårligste indlæg,  der har fået bundkarakterer. Min første fik jeg for at genfortælle noget jeg har hørt fra en af de mere succesfulde forretningsmænd i verden Big Smile

Til gengæld så må det jo veje op at folk har været overdrevent gavmilde med karakterer andre gange Smile

PS: Næste gang der bliver oprettet sådan en tråd, så husk lige at minde om at der er et bikinikrav hvis der skal brydes i mudder. Så bliver showet sjovere for jer selv, selvom jeg personligt finder større underholdningsværdi i et Jerry Springer show for mænd i firma t-shirts Cool

Sparetips på Sparefeber.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:54

Hm-hm! Det giver jo stof til eftertanke...

Side 2 ud af 5 (43 indlæg)