Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor meget koster en hjemmeside?

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 11. Mar 11
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok, det er en større side kan jeg så høre:-) Der må jeg nok skuffe dig med de 5000 kr jeg havde i hovedet(og slet ikke gratis), for der skal laves en del kodning og database.

Men hvad med at skriv ned på et papir hvad din side skal kunne, og så kontakt nogle forskellige webdesignere. Det er gratis i hvertfald:-)

 

Mvh, Andreas Baran

Find billige madopskrifter på Su-mad.dk

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Morten88:

Det er heller ikke din pligt at blande dig i hvad jeg skriver, når det jeg siger 100% korrekt. Det er logik for burhøns at man ikke kan spørge om "hvad en side med en del søgefunktioner" koster, og derefter forvente et seriøst svar.

Du er intet i forhold til mig - bevares du er betalende bruger, men det er ikke ensbetydende med at du ås har mere ret i det du skriver, eller siger end mig. Og fordi du KAN give stjerner, det ikke ensbetydende med du skal, og fordi du KAN finde ud af at besvare mit indlæg er det ikke ensbetydende med du skal.

Helt seriøst... Tror du virkelig at jeg føler at jeg er mere eller mindre i forhold til dig ud fra hvem af os der er betalende brugere eller ej?!?!?! Det er sgu godt nok bizart.

Du har ret. Jeg SKAL ikke give stjerner fordi at jeg KAN. Jeg gav dig en stjerne fordi at jeg føler at din måde at tale til folk på gør, at du af høflighedsgrunde, burde medbringe en spand til de samtaler du deltager i, så folk har et sted at brække sig, over din måde at opføre dig på.

Det er superdandy at du kan programmere et hav af sprog, men hvor mange blanke spørgsmål har du ikke været nødsaget til at stille undervejs i din jagt på viden, som sikkert har kunne generere samme svar som det du har givet trådstarter? - og hvor motiverende var det for dig at høre på?

Det overgår simpelthen min forstand at viden hos mange åbenbart automatisk skal manifestere sig i arrogance og akut ophør af sociale kompetencer. Bare rolig, du er ikke et unikt tilfælde, men det gør det sgu ikke mere charmerende.

Hvad nu hvis trådstarter var din næste kunde i 100.000 kroner klassen? - eller tager du kun kunder ind der har lige så meget forstand på dit område som du selv har og i så fald, hvorfor skulle de så smide deres penge hos dig? Skideballer kan man få alle steder og sikkert langt billigere end den timepris du tager.

Behandl dog andre med ganske almindelig høflig respekt, alt andet bringer intet positivt med sig, uanset hvor meget din kæreste sidder ved siden af og giver dig ret i at alle er tossede idioter i forhold til dig, for at få fred til at se sit fjernsyn :o)

Tommy

 

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Obuni - House of Creativity:

Morten88:

Det er heller ikke din pligt at blande dig i hvad jeg skriver, når det jeg siger 100% korrekt. Det er logik for burhøns at man ikke kan spørge om "hvad en side med en del søgefunktioner" koster, og derefter forvente et seriøst svar.

Du er intet i forhold til mig - bevares du er betalende bruger, men det er ikke ensbetydende med at du ås har mere ret i det du skriver, eller siger end mig. Og fordi du KAN give stjerner, det ikke ensbetydende med du skal, og fordi du KAN finde ud af at besvare mit indlæg er det ikke ensbetydende med du skal.

Helt seriøst... Tror du virkelig at jeg føler at jeg er mere eller mindre i forhold til dig ud fra hvem af os der er betalende brugere eller ej?!?!?! Det er sgu godt nok bizart.

Du har ret. Jeg SKAL ikke give stjerner fordi at jeg KAN. Jeg gav dig en stjerne fordi at jeg føler at din måde at tale til folk på gør, at du af høflighedsgrunde, burde medbringe en spand til de samtaler du deltager i, så folk har et sted at brække sig, over din måde at opføre dig på.

Det er superdandy at du kan programmere et hav af sprog, men hvor mange blanke spørgsmål har du ikke været nødsaget til at stille undervejs i din jagt på viden, som sikkert har kunne generere samme svar som det du har givet trådstarter? - og hvor motiverende var det for dig at høre på?

Det overgår simpelthen min forstand at viden hos mange åbenbart automatisk skal manifestere sig i arrogance og akut ophør af sociale kompetencer. Bare rolig, du er ikke et unikt tilfælde, men det gør det sgu ikke mere charmerende.

Hvad nu hvis trådstarter var din næste kunde i 100.000 kroner klassen? - eller tager du kun kunder ind der har lige så meget forstand på dit område som du selv har og i så fald, hvorfor skulle de så smide deres penge hos dig? Skideballer kan man få alle steder og sikkert langt billigere end den timepris du tager.

Behandl dog andre med ganske almindelig høflig respekt, alt andet bringer intet positivt med sig, uanset hvor meget din kæreste sidder ved siden af og giver dig ret i at alle er tossede idioter i forhold til dig, for at få fred til at se sit fjernsyn :o)

Tommy

Arrogant? Det tror jeg næppe. Ærlig? Joh tak!

1. Jeg er egentlig ligeglad hvad du mener om min måde at være på.

2. Det er klart at det er okay at stille spørgsmål, men der er forskel på spørgsmål, og det kan din hjerne vist ikke kapere at se/læse forskel på, for ellers ville du have indset nu, hvor jeg ville hen.
Hun kunne eksempelvis have skrevet følgende, hvilket ville være seriøst og acceptabelt:
Hej, jeg ved ikke så meget om det her, men jeg skal bruge en hjemmeside der skal have et nogenlunde avanceret søgesystem - lidt ligesom boligportalen, er her nogen der ved hvad sådan et system kan koste?

Jeg kan så passende spørge ind til følgende:
1. Har du allerede et domæne?
2. Har du allerede et webhotel?
3. Har du en hjemmeside i forvejen?
4. Er det en side jeg skal modificere?
5. Skal jeg inkludere et design i mit prisoverslag?
6. Er der et budget?
7. Omhandler siden boligsøgning, eller hvad er det der skal søges efter præcist?
Etc. etc. etc.

Det er muligt jeg flueknepper en smule, men det er forbandet vigtigt at folk ved hvordan man stiller et spørgsmål.

3. Hey, min kæreste laver noget andet end at se fjernsyn *host host*, og nu var det vist oså mere en spydig kommentar fra mig af, end noget seriøst.

4. Jeg har stillet spørgsmål - utallige!! Men jeg har givet udtryk for nøjagtigt hvad jeg ville have, og der er forskellen. Men hold du dig bare til din overfladiske mening, og lad endelig vær med at læse hvad jeg EGENTLIG skriver.

Yeah.. Punkterne kommer i uordnet rækkefølge - tog det lige som jeg huskede det.

Tilmeldt 19. Sep 10
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor er det lavt at rakke ned på sara's spørgsmål istedet for på en ordentlig måde lige at fortælle hvad hun skal uddybe for at man har en chance for at hjælpe hende.

nu kender jeg jo ikke sara, men jeg er da næsten, som den menneskekender man nu engang er, sikker på at hun ønskede hjælp til sit spørgsmål, og ikke gjorde det for at pisse dig af, men det kan jo være jeg tager fejl :)

 

Men tror vel egentligt at der er informationer nok nu til at man kan komme med et kvalificeret bud på hvad det vil koste at lave sådan en hjemmeside, jeg kan desværre ikke, så det overlader jeg til eksperterne :)

 

Velkommen til og held og lykke :)

 

 

Nyt Projekt - www.celestina.dk

Kvalitets smykker på nettet.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 11. Oct 10
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 00:23
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg aner heller intet om hjemmesider, men jeg er sikker på at Sara lige nu sidder og tænker: hvad er mest latterligt her??-mit spørgsmål, eller denne "krig" der er kommet ud af det?.

helt ærligt, så frygter jeg faktisk lidt at stille spørgsmål herinde efter at have læst alt det her. tror ikk denne her side er blevet lavet for at computer-"nørder" skal sidde og rakke ned på os "blanke", tror nærmere den er lavet for at skabe GODE kontakter og for at os "blanke" kan lære noget af jer der er så KLOGE.

jeg vil ihvertfald gerne selv suge en masse viden til mig, men NEGATIVE mennesker bedes holde sig væk fra mine spørgsmål.

Go´dag til ALLE :)

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)