Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis tilbud til dig med webshop

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 669
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har i et par dage puslet med min online tilbudsavis for webshops. Jeg har fået meget hjælp her fra andre aminoer. Tusind tak for det. Jeg har nu siden oppe og køre og vil gerne invitere alle med indenfor.

Ideen er enkel: Det er en online tilbudsavis for webshops. Som webshop logger du ind, opretter dit tilbud og det er såmænd det. Du kan "tagge" dit tilbud (godt dansk begreb:-)) med forskellige tags, og hvis ikke lige dit tag er der, så opretter du det og så er du videre. Det er gratis for dig som webshop at oprette en profil.

Det er også gratis for kunderne at bruge siden, så det er en win-win. Det jeg specielt har lagt fokus på er at siden ikke skal drukne i profiler og log ind-log ud, så de eneste der skal have en profil er jer - webshoppene.

Jeg skelner ikke mellem dem der har webshop og dem der har affiliate, så dem med affiliate webshops er også velkommen til at byde ind.

Giv gerne feedback her i tråden hvis du har ideer, feedback eller andet.

Side: www.itilbud.dk

/Brian

Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk

Fra København
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 17:31

Et link til hjemmesiden?:)

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 17:46

hehe, det er tredje gang det sker for mig :-) lidt distræt har man vel lov til at være :-)

Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 20:22

Der må da være nogle der reagerer? Er det godt eller skidt koncept? Jeg synes selv ideen er helt fantastisk :-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:03

kræver du opdatere links flere går til undersider hvor der ikke er tilbud mere, dette tror jeg du taber mange kunder på dette og vor seriøst tager man en side, hvor et par links ikke opdateres , det er ikke ret meget.

må arbejde med betingelser på siden

Kræve evt.  penge vis de ikke retter annoncer når tilbudt udløber.

tjek annoncer for fejl

hurtigt kontakt med telefon nummer en fordel måske rettes links hurtigere med du får  i hvert fald troværdigheden op og frem med cvr nummer det giver også troværdighed

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 18:14

Nu skal vi heller ikke lave problemet større, døde links er super nemt at fikse. Det er jo bare at tjekke om der er noget i enden af dem.

Jeg arbejder på betingelser til siden, de bliver simple og lette at overskue.

Der skal ikke betaling på noget, det bliver uigennemskueligt hvis man skal betale for ikke at holde styr på sine annoncer, det kan ske for os alle.

Hvis det bliver et problem at der kommer mange falske links eller links i dårlig kvalitet kan man jo simpelt lave en "tip moderator" knap, så man kan tippe mig om enkelte links.

Der er mere at vinde ved at tilbyde en fleksibel og åben deltagelse, hvor mange kan få meget ud af det.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)