Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du SEO spørgsmål? Så besvarer jeg dem! Få 40 Backlinks med high PR gratis!!

Side 10 ud af 10 (97 indlæg)
Tilmeldt 12. Mar 11
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

ja og enhver ved godt din titlen er misvisende at det er 40 back links med´pr high links  , dette fik man da ud ad dig efter lang debat at det høj ranks links kommer på kommentar blog samme med 1000 andre kommentar , derved lav ranks da ranks deles ud med 1000 vis andre .

Detter her er et iværksættere og her på forummet er der nogle der giver sig selv nærmest gratis da dette er et iværksættere forum , hvor vi hjælper hinanden, derved kan det udmærket være det var gode links , gratis artikler gives væk mv. for vi vil gerne ud med budskadet vi levere god ydelse billige og god ydelse og der findes iværksættere der køre underskud i starten for at forbedre sit image ud til ad med gode tilbud

Personligt bliver jeg lidt træt af at diskutere med dig, når du ikke kan indse, at jeg mener pagerank. Jeg tror du får pokkers svært ved at finde et link med >PR2, hvor du kan indsætte dit link uden at skulle overbevise webmasteren om det. De har desuden hjulpet mig til at rangere, så spar mig for dine "vise" ord. Jeg lagde dem ud, fordi de har hjulpet mig. Hvis du har et problem med at jeg lægger dem ud offentligt så tag en kiks. Jeg har aldrig været uening i, at desto færre links, desto bedre, men nu er de GRATIS!

Udover at din hukommelse fremstår tvivlsom, så er der ingen der tvinger dig til at købe fra mig, men du spilder min tid på at gentage dig selv, når jeg tilbyder 40 gratis links fra sider med høj pr, som dog desværre har mange udadgående links.

SEO Tilbydes billigt! Se min profil eller send mig en besked
FÅ 200 RELEVANTE blog sider at kommentere på helt gratis! Se dine konkurrenters backlinks nu!

Tilmeldt 12. Mar 11
Skrevet kl. 18:49

Thomas Frost:

Visse af links´ne? Til den billige pris er vel store set alle links der er auto ikke? Altså ikke at der er noget galt med det, det er bare for at få det på det rene. 

For 450,- kan man købe en måneds abonnement til SEnuke og gøre det selv + mere. Du skal bare lige huske at fortælle folk foredele/ulemper ved at benytte din service. 

profil links er automatiserede

web 2.0 er manuelle

bookmarks er manuelle

blog posts er automatiserede

link wheel/pyramid er også manuel

Og jeg informerer dem, som henvender sig =)

FÅ 200 RELEVANTE blog sider at kommentere på helt gratis! Se dine konkurrenters backlinks nu!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:54

Thomas Jepsen:

Mikael christiansen:

ja og enhver ved godt din titlen er misvisende at det er 40 back links med´pr high links  , dette fik man da ud ad dig efter lang debat at det høj ranks links kommer på kommentar blog samme med 1000 andre kommentar , derved lav ranks da ranks deles ud med 1000 vis andre .

Detter her er et iværksættere og her på forummet er der nogle der giver sig selv nærmest gratis da dette er et iværksættere forum , hvor vi hjælper hinanden, derved kan det udmærket være det var gode links , gratis artikler gives væk mv. for vi vil gerne ud med budskadet vi levere god ydelse billige og god ydelse og der findes iværksættere der køre underskud i starten for at forbedre sit image ud til ad med gode tilbud

Personligt bliver jeg lidt træt af at diskutere med dig, når du ikke kan indse, at jeg mener pagerank. Jeg tror du får pokkers svært ved at finde et link med >PR2, hvor du kan indsætte dit link uden at skulle overbevise webmasteren om det. De har desuden hjulpet mig til at rangere, så spar mig for dine "vise" ord. Jeg lagde dem ud, fordi de har hjulpet mig. Hvis du har et problem med at jeg lægger dem ud offentligt så tag en kiks. Jeg har aldrig været uening i, at desto færre links, desto bedre, men nu er de GRATIS!

Udover at din hukommelse fremstår tvivlsom, så er der ingen der tvinger dig til at købe fra mig, men du spilder min tid på at gentage dig selv, når jeg tilbyder 40 gratis links fra sider med høj pr, som dog desværre har mange udadgående links.

jeg mener også pagerank så dette er plads nu

jeg ved godt du ikke tvinger mig til at købe hos dig , med jeg bruger min tid , så du lettere kan få kunder , får rettet din markedsføring mere reel ind , som iværksættere må vi hjælpe hinanden , kan være forkert at hjælpe vis du , ønsker kun negative energi og ikke vil videre formidle fuldt ud hvilken produkt du tilbyder

Nu ved jeg lidt om SEO , derved god til at give , råd og har lidt , tid til overs , kan dog mærke du ikke vil forbedre dig , men har vis iværksættere energi og positive hed , så giver ikke op så let for ønsker alle iværksættere skal have succes og det var ikke ligefrem positivt dit første indlæg ´fo det  fik  over 40 minus så jeg tænkte jeg måtte forklare hvorfor , jeg håbet du ville forstå så du ville får succes på dette iværksætter forum.

håber du bruger mine råd så du kan få positive vind her på iværksættere forummet , for går tit ind debat tråd , hvor jeg kan se meget negative energi og prøver at få , denne iværksættere igang med mere positive energi , kan simpelthen ikke lade være at hjælpe andre iværksættere til at få succes

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 18:55

Thomas Jepsen:

Thomas Frost:

Visse af links´ne? Til den billige pris er vel store set alle links der er auto ikke? Altså ikke at der er noget galt med det, det er bare for at få det på det rene. 

For 450,- kan man købe en måneds abonnement til SEnuke og gøre det selv + mere. Du skal bare lige huske at fortælle folk foredele/ulemper ved at benytte din service. 

profil links er automatiserede

web 2.0 er manuelle

bookmarks er manuelle

blog posts er automatiserede

link wheel/pyramid er også manuel

Og jeg informerer dem, som henvender sig =)

Du skulle tage og se på SEnuke så du ikke skal sidde og tilføje bookmarks og lave linkwheels manuelt ;) Det andet er spild af tid.

Tilmeldt 12. Mar 11
Skrevet kl. 19:07

Thomas Frost:
Du skulle tage og se på SEnuke så du ikke skal sidde og tilføje bookmarks og lave linkwheels manuelt ;) Det andet er spild af tid.

Yes, SEnuke er også på min liste af fremtidige værktøjer =) Jeg har en liste af værktøjer som bliver taget i brug når jeg får nogen penge tilovers. Har desværre med skole ikke mulighed for at få et arbejde da jeg kommer hjem kl 17 hver dag, så visse værktøjer er stadig en fremtid, dog forhåbentlig inden for et par måneder har jeg opbygget mit arsenal.

Tilmeldt 4. Mar 11
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 20:54

Hej Thomas

Jeg har med interesse fulgt din og Mikael's tvekamp :0)

Jeg ejer hjemmesiden www.boligudland.dk og vi går faktisk og leder efter en der kan hjælpe os med lidt SEO

Jeg må indrømme at det er med en smule tilbageholdenhed, at jeg kontakter dig, da jeg jo ikke kan undgå at skele til de andres kommentarer,  omvendt så skal jeg være den første til at give folk en chance - det er jo det amino drejer sig om

Jeg vil dog gerne understrege, at jeg på ingen måde er interesseret i at blive blacklistet hos google. Vi ligger egentlig udemærket til på google, men tror at vi har et stort uforløst potentiale. Vi har selv arbejdet lidt med det, men må nok indrømme at vi er er kommet til et punkt hvor andre ved mere :0)

Send mig en pm og lad os prøve at se om vi kan hjælpe hinanden - jeg giver dig gerne anbefalinger, hvis der er belæg for dette

Lad mig høre fra dig

God aften

Mikael

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:37

BoligUdland.dk:

Hej Thomas

Jeg har med interesse fulgt din og Mikael's tvekamp :0)

Jeg ejer hjemmesiden www.boligudland.dk og vi går faktisk og leder efter en der kan hjælpe os med lidt SEO

Jeg må indrømme at det er med en smule tilbageholdenhed, at jeg kontakter dig, da jeg jo ikke kan undgå at skele til de andres kommentarer,  omvendt så skal jeg være den første til at give folk en chance - det er jo det amino drejer sig om

Jeg vil dog gerne understrege, at jeg på ingen måde er interesseret i at blive blacklistet hos google. Vi ligger egentlig udemærket til på google, men tror at vi har et stort uforløst potentiale. Vi har selv arbejdet lidt med det, men må nok indrømme at vi er er kommet til et punkt hvor andre ved mere :0)

Send mig en pm og lad os prøve at se om vi kan hjælpe hinanden - jeg giver dig gerne anbefalinger, hvis der er belæg for dette

Lad mig høre fra dig

God aften

Mikael

Sådan intet imod ordning dog skal du vis du siger ja, skal du lade linkesene  komme mere naturligt skrive mere artikler mv.

først husk spred det over en længere periode og ikke så ens rettet som hans ordning

evt. find en der skriver lange unikke artikler

find relevante steder hjemmesider der linker til dig inden for dit område .

husk mange ting hjælper video egen side ,mange billeder gen side og meget  tekst  på egne siden , som du kan se er video vigtigere nu ,da flere video sider er kommet op nummer 1 på google og dette er fordi google synes dette er en god ide , med den der har alle ting på engang vinder kampen

kode ord heder man skal ikke kun gøre en ting ad gang, man skal gøre alle ting på engang , med lidt af alle tingene, med kender han alle tingene , dette ved jeg ikke , derfor skrev jeg god ide at læse de 2 SEO bøger og køre måske ½ år her på forummet hvor man lærte det meste grund viden , for jeg må erkende man lære meget ved at følge debatten her på forummet , man kan kalde også dette her forum en skole for iværksættere, der vil lære meget omkring SEO

husk spred dig så meget som muligt, derved ser det meget naturligt og du spreder også risikoen når google laver ændring.

Har på ingen måde prøvet at gøre hans produkt dårligere , dog har det været svært denne her tråd, for jeg ved ikke hvor meget han ved , hvor vigtigt det er at sprede sig , for han er ret ny her på forummet mv.

God vind med dette som iværksættere  og husk sug viden til dig og vær positive, så kommer du langt

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 10 ud af 10 (97 indlæg)