Personligt bliver jeg lidt træt af at diskutere med dig, når du ikke kan indse, at jeg mener pagerank. Jeg tror du får pokkers svært ved at finde et link med >PR2, hvor du kan indsætte dit link uden at skulle overbevise webmasteren om det. De har desuden hjulpet mig til at rangere, så spar mig for dine "vise" ord. Jeg lagde dem ud, fordi de har hjulpet mig. Hvis du har et problem med at jeg lægger dem ud offentligt så tag en kiks. Jeg har aldrig været uening i, at desto færre links, desto bedre, men nu er de GRATIS! Udover at din hukommelse fremstår tvivlsom, så er der ingen der tvinger dig til at købe fra mig, men du spilder min tid på at gentage dig selv, når jeg tilbyder 40 gratis links fra sider med høj pr, som dog desværre har mange udadgående links. |
Thomas Frost:Visse af links´ne? Til den billige pris er vel store set alle links der er auto ikke? Altså ikke at der er noget galt med det, det er bare for at få det på det rene.
For 450,- kan man købe en måneds abonnement til SEnuke og gøre det selv + mere. Du skal bare lige huske at fortælle folk foredele/ulemper ved at benytte din service.
profil links er automatiserede
web 2.0 er manuelle
bookmarks er manuelle
blog posts er automatiserede
link wheel/pyramid er også manuel
Og jeg informerer dem, som henvender sig =)