Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Klar til at tage springet men....

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Mar 11
Indlæg ialt: 4
Fra  Truebit media Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Mit navn er Ib Kunz Mathiesen og jeg har altid gerne være selvstændig.

Jeg er dog ved at tage en uddannelse som datamatiker og regner med at tage en bachelor i web udvikling.       

Jeg har som sagt altid drømt om at starte egen virksomhed og føler nu at jeg er klar til at tage skridtet, min hoved ide er et software udviklings firma Truebit Media.                            Jeg har en medstuderende som gerne vil være med i projektet men jeg synes ikke lige jeg kan overskue hvordan det fungere hvis jeg skal have en medejer/ansat.

Derudover har jeg 1 - 2 ideer til webshops og der tænker jeg om jeg skal lave et andet firma til dem eller kører dem ind under Truebit?

Jeg håber i kan give nogle gode råd og siger på forhånd tak.

//Ib

Tilmeldt 2. Sep 10
Indlæg ialt: 539
Fra  Minutdesign Skrevet kl. 22:17

Jeg synes det er en rigtig god idé hvis du får din medstuderende inddraget. At kunne spille ping-pong omkring ideer og udvikling er utroligt vigtigt. De fleste af os, er faktisk rigtigt gode til at lukke øjnene når det kommer til vores egne svage sider. Det modsatte, nemlig at være alt for kritisk kan faktisk også forekomme.

Det betyder nødvendigvis ikke ansættelse eller medejerskab, - et joint venture kunne være løsningen.

Vedrørende dine webshops, kan det sagtens lade sig gøre at have flere firmaer under samme CVR nummer hvis du ikke vil starte i selskabsform. Det er generelt en god idé at have lidt flere heste at spille på, - men kerneforretningen må ikke forsømmes.

Fra Flensborg
Tilmeldt 2. Jun 10
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 23:06

Kunzmathiesen:

Hej Aminoer

Mit navn er Ib Kunz Mathiesen og jeg har altid gerne være selvstændig.

Jeg er dog ved at tage en uddannelse som datamatiker og regner med at tage en bachelor i web udvikling.       

Jeg har som sagt altid drømt om at starte egen virksomhed og føler nu at jeg er klar til at tage skridtet, min hoved ide er et software udviklings firma Truebit Media.                            Jeg har en medstuderende som gerne vil være med i projektet men jeg synes ikke lige jeg kan overskue hvordan det fungere hvis jeg skal have en medejer/ansat.

Derudover har jeg 1 - 2 ideer til webshops og der tænker jeg om jeg skal lave et andet firma til dem eller kører dem ind under Truebit?

Jeg håber i kan give nogle gode råd og siger på forhånd tak.

//Ib

Hej Ib

Køb lige dit domæne navn inden du går på et åbent forum

monse

Tilmeldt 12. Mar 11
Indlæg ialt: 4
Fra  Truebit media Skrevet kl. 23:36
Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 23:46

Jeg synes det er fint hvis i er 2.. Du finder jo aldrig ud af om det er en god løsning hvis du ikke prøver :)

Hvis i vælger at gå videre med det kan i jo overveje at oprette I/S

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)