Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fedt interview i tv- jubiii :-)

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Assens
Tilmeldt 9. Jun 10
Indlæg ialt: 839
Fra  S17 Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tommy.

Jeg synes det er et kanon fedt initiativ du tager. Og fedt interview. Det må helt sikkert give noget ;-)

Mvh.

Frederik Storm 

Følg med på min blog omkring økonomi, crowdlending og det at være ung investor

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 18:29

Tommy Krabbe:

Tak, Anders og Koludabyg!

@ Anders, så vidt jeg kan læse, er du jo 24 år, og dermed vil du da være helt egnet til at nominere dig selv. Bare kom i gang :-)

Som tak fordi I tog jer tid til at skrive, får I her et billede af den bacon-drømmekage, konen lige har bagt. (Med bacon i stedet for kokos). Det passer måske ikke helt i tråden, men er også bare for at sige tak :-) Uhhhm, it's goooood!

Ja, det kan du have ret i Tommy. Har også tænkt over det, men jeg er ikke typen som melder mig selv til den slags. Har det super cool med dem som gør det, men min samvittighed og personlighed siger nej tak.

Jeg vil gerne skrives på listen, men så skal det være af andre, som kan være med til at give en begrundelse, hvorfor netop Jeg, skulle deltage i projektet.

Men er super cool med det, hvis der er nogen som skrive mig på med en begrundelse, så er jeg klar! :D:D:D

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 20:37

Super fedt projekt du har gang i der! har jævnligt fulgt med, siden klippet fra Ignite kom ud.

Jeg faldt lige over en artikel på ekstrabladet om et realitypar, der virkelig viser hvor lav standarden for rollemodeller efterhånden er blevet.

/ Emil

Fra København V.
Tilmeldt 18. Feb 08
Indlæg ialt: 286
Skrevet kl. 21:07

Fedt projekt og godt interview! Yes

Med øvelokale.nu kan du leje øvelokale på timebasis. Så betaler du kun når du rent faktisk skal øve, og slipper for de faste månedlige udgifter. Du kan booke online hele døgnet rundt. Se øvelokaler i dit område i øvelokale oversigten.
Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 10:49

Emil Blücher:

Jeg faldt lige over en artikel på ekstrabladet om et realitypar, der virkelig viser hvor lav standarden for rollemodeller efterhånden er blevet.

Ja, der er desværre nok daglige eksempler på, hvor lav standarden er. Jeg prøver at lade være med at nævne konkrete personer og artikler på hjemmesiden (selvom jeg ofte har lyst), men jeg synes, at de får nok opmærksomhed i forvejen.

Tak for ordene :-)

Hej med dig :-)

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 21:50
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hey Tommy.

Har fulgt din opfordring og indstillet mig selv hehe... Samvittigheden må jeg tage senere!

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 21:57

Super Tommy! Du får virkelig fremhævet dit projekt på en kvalitativ og indspirende måde. Helt og lykke med dette :-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:21

Flot klaret , du er super positive som altid , håber virkelige de finder mange perfekte rollemodel gide jeg også var 25 år og ikke kun af udseend Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 22:39

Hej Tommy,

Jeg så det godt da det var der.

Skal jeg være helt ærlig har jeg haft dig lidt i den bås som èn der bare snakker varm luft, og tjener en skilling på det, som så mange andre.

Men der er helt sikkert ændret nu. Du er et forbillede for alle, unge og gamle, og jeg er stolt af at du også er på Amino og giver den en skalle.

Be brave

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 22:45

Ps>:

Ikke at jeg skal tilskrives at være et orakel som kan læse alt muligt ind i mennesker, men det skinnede meget tydeligt igennem, for mig, at du netop ikke gør det " fordi det giver noget" . Implicit : penge eller prestige. Men simpelthen fordi du VIL gøre en forskel for samfundet. Det sjældent man ser det, selv blandt folk der arbejder med det til hverdag.

Meget inspirerende

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)