@ Anders, så vidt jeg kan læse, er du jo 24 år, og dermed vil du da være helt egnet til at nominere dig selv. Bare kom i gang :-)
Som tak fordi I tog jer tid til at skrive, får I her et billede af den bacon-drømmekage, konen lige har bagt. (Med bacon i stedet for kokos). Det passer måske ikke helt i tråden, men er også bare for at sige tak :-) Uhhhm, it's goooood!
Ja, det kan du have ret i Tommy. Har også tænkt over det, men jeg er ikke typen som melder mig selv til den slags. Har det super cool med dem som gør det, men min samvittighed og personlighed siger nej tak.
Jeg vil gerne skrives på listen, men så skal det være af andre, som kan være med til at give en begrundelse, hvorfor netop Jeg, skulle deltage i projektet.
Men er super cool med det, hvis der er nogen som skrive mig på med en begrundelse, så er jeg klar! :D:D:D
Med øvelokale.nu kan du leje øvelokale på timebasis. Så betaler du kun når du rent faktisk skal øve, og slipper for de faste månedlige udgifter. Du kan booke online hele døgnet rundt. Se øvelokaler i dit område i øvelokale oversigten.
Jeg faldt lige over en artikel på ekstrabladet om et realitypar, der virkelig viser hvor lav standarden for rollemodeller efterhånden er blevet.
Ja, der er desværre nok daglige eksempler på, hvor lav standarden er. Jeg prøver at lade være med at nævne konkrete personer og artikler på hjemmesiden (selvom jeg ofte har lyst), men jeg synes, at de får nok opmærksomhed i forvejen.
Ikke at jeg skal tilskrives at være et orakel som kan læse alt muligt ind i mennesker, men det skinnede meget tydeligt igennem, for mig, at du netop ikke gør det " fordi det giver noget" . Implicit : penge eller prestige. Men simpelthen fordi du VIL gøre en forskel for samfundet. Det sjældent man ser det, selv blandt folk der arbejder med det til hverdag.
Meget inspirerende
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.