Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fedt interview i tv- jubiii :-)

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 6 person

Hej venner,

I går blev jeg interviewet til Lounge på TV2Lorry omkring mit nye projekt: "Jagten på Danmarks næste rollemodel". Jeg synes selv det gik godt, og jeg fik endda sagt ordene "velproduceret skrammel" om reality-tv hele to gange :-)

Du kan se interviewet her (8 minutter).

Den første Amino har også indstillet sig selv til at være en mulig kandidat til Danmarks næste rollemodel. Men jeg er sikker på, at der er mange flere, der kunne egne sig til det. Så er du mellem 15-25 år, så få da endelig meldt dig eller en du kender. Det kan du gøre her.

Glade hilsener

Tommy 

Hej med dig :-)

Tilmeldt 5. Oct 10
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 11:21
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det klarede du rigtig flot! Tillykke med det. Jeg kan især godt lide at du ikke virker "gammel - sur - bitter over ungdommen nu til dags".

Det bliver spændende at følge. Rigtig godt initiativ.

Charlotte

Fra Odense
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 280
Skrevet kl. 11:37

Fantastisk... ganske enkelt!

Håber virkelig det kommer til at gøre en bare lille forskel :)

Køb dit juletræ på nettet, leveret til døren og afhentet efter jul...

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 11:40

Hej Tommy

Jeg har lige set hele interviewet, og jeg sidder her og er meget imponeret.

Det er fandme godt gået. Jeg kan ikke sætte fingeren på én eneste ting, jeg synes, du kunne have gjort bedre. Du var velformuleret og klar i dit budskab og virkede også ret afslappet, selvom jeg er sikker på, at du var nervøs, da interviewet startede - for hvem ville ikke have været det? :-) Jeg var faktisk ikke klar over, hvor mange ting, du har haft og fortsat har gang i.

Og jeg synes i øvrigt, at dit budskab er rigtig godt. Jeg ser ikke selv reality-serier. Dog har jeg da også selv brug for afslappende underholdning indimellem (min last er sitcoms som Two and a Half Men), men din vigtigste pointe er netop, at der er for mange af dem, der rent faktisk udretter noget produktivt - noget med mening og dybde - som ikke får den respekt, de fortjener. Det er dem, der burde være de virkelige rollemodeller.

PS! Jeg kunne godt lide, hvordan du fik sagt, at nu var der også en mor til en reality-stjerne, der fik lov til at være med i et reality show uden at nævne nogle navne - selvom vi alle ved, hvem hun/moderen er! :-)

Godt arbejde!

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 12:45

Tak skal I have gutter og gutinde :-)

Jeg prøvede netop bare at være mig selv og ikke tænke på at lyde korrekt, og det tror jeg virkede. Ang. nervøsitet så var jeg sådan set ikke nervøs, men jeg troede, hun ville starte med et andet spørgsmål :-) Det sjoveste i videon synes jeg selv er, at jeg hopper mere og mere i løbet af klippet, fordi jeg bliver ivrig som et lille barn :-)

God weekend derude!

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 13:02

Tillykke, super godt gået.

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 17:23

Kanon gået Tommy. Glad for at du gav et link til interviewet, for har ikke Lorry, og hvem vil ikke se en ung, ivrig og idérig person på tv!!! :D Jeg siger held og lykke med projektet, og håber at det kommer til at gå rigtig godt!

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Fra Århus
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 432
Fra  SpilMedSmil.dk Skrevet kl. 17:28

Tillykke!

Rigtig godt gået og god perfermance!

Håber dit interview giver en helt masse!

Med venlig hilsen

Emil Lykkeskov

Passioneret omkring online marketing & Ehandel.

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 17:32

Tak, Anders og Koludabyg!

@ Anders, så vidt jeg kan læse, er du jo 24 år, og dermed vil du da være helt egnet til at nominere dig selv. Bare kom i gang :-)

Som tak fordi I tog jer tid til at skrive, får I her et billede af den bacon-drømmekage, konen lige har bagt. (Med bacon i stedet for kokos). Det passer måske ikke helt i tråden, men er også bare for at sige tak :-) Uhhhm, it's goooood!

Fra Skive
Tilmeldt 25. Aug 08
Indlæg ialt: 952
Fra  Throw-in Skrevet kl. 17:33

Kanon godt gået Tommy... og så 8 minutter! Det er sku lang og go´ omtale Yes

Held og lykke med eftersøgningen af de unge rollemodeller Big Smile

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)