Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lave netradio

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej jeg kun godt tænke mig lave en netradio de ting jeg mangler er en side, webplayer, en mobil side, cpanle hvor jeg kan styre Start og stop serven og en program liste hvor de ansattet kan book tid til at spil musik
Tilmeldt 25. Dec 05
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 22:03
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:15
Det med Koda ved jeg godt
Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 22:45

Du skal også huske Gramex ;-)

At starte netradio, er en dyr "hobby" for det er præcis det dét ville blive, i meget meget lang tid for dig :-) Selv kommercielle radioer er gået en hård tid imøde nu hvor medier er så let tilgængelige som de er (youtube, myspace - piratdeling m.m)

Jeg har tidligere været på 2 forskellige netradioer og de systemer de kørte med var tid aftalt imellem dj's, hvor man overlappede hinanden - Indtil man hoppede live kørte der så en auto playlist som bare køre i ring på serveren.

Det du reelt set skal bruge for at kunne broadcaste er en "Shoutcast" server, et program til at styre serveren / dine shows - SAM Broadcaster kan begge http://spacialaudio.com/

Udover dette, har du så på din hjemmeside link til streaming fra enten websiden, Winamp, Media player etc.

Der er ikke det store hokus pokus i det faktisk, men betaling af Koda & Gramex går hurtigt hen og bliver en kedelig fornøjelse hvis du står med dette alene.

- Alt musik der bliver spillet på radioen skal selvfølgelig også være erhvervet lovligt.

Held og lykke med projektet! :-)

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)