Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er denne konkurrence spændende for affiliates?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 8. Feb 11
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen!

Mit navn er Rhea Riis, jeg er account manager for Webgains.

Prøv at se på følgende konkurrence: http://blog.webgains.dk/2011/02/affiliate-konkurrence/

Er det noget, som kan aktivere jer som affiliate?

Svar ærlig! Vi vil så gerne komme i dialog med jer! Smile

Best regards/ med venlig hilsen
Rhea Riis
Account Manager

Webgains Denmark
ad pepper media Denmark A/S
Emdrupvej 28b
2100 København Ø
Denmark

Tel.: +45 88 80 42 93
fax: +45 70 20 83 87

Msn: rriis1@hotmail.com
e-mail/ : rriis@webgains.dk
site: www.webgains.dk
blog: http://blog.webgains.dk

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 213
Skrevet kl. 14:46

Hej Rhea Riis!

Jeg vil gerne starte dialogen med at sige det ikke kan aktivere mig! Ærligt!

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 17:29
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Well, uden er generaliserer for meget, så tror jeg de fleste affiliates er mænd... Og hvis jeg endelig skulle imponerer kæresten, så tror jeg ikke jeg ville give en død gepard med snore i.

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 17:30

Med det kendskab jeg har, så er hovedparten af 'affiliates' mænd. Præmien er derfor ikke målrettet særlig godt, efter min mening. Kender heller ikke værdien på sådan en taske, så det burde i måske skilte med :-).

Generelt er alle disse konkurrencer ikke noget som kan motivere mig. Oplysninger om konventeringsprocent & gns. salg i kroner, er langt mere interessant for mig :-).

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:34

Det har overhovedet ingen interesse.

Det der er interessant er det som Casper skriver. Nemlig angående konveteringer.

Skulle man endelig lave en konkurrence, så skulle det foregå ved at vinderen fik fordoblet sin indtjening inden for fx de 30 dage konkurrencen ville køre eller ved at sige at alle som flytter deres omsætning fx 50% får en ekstra bonus, som er afhængig af antallet af ordre eller af totalbeløbet.

Tilmeldt 21. Mar 10
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 21:38

Konkurrencer ændrer ikke noget for mig.

Min erfaring er at de annoncer der passer bedst til sidens brugere også koverterer bedst.

Jeg har afprøvet dametøjsannoncer på mine sider, men uden held.

Musik til firmafesten, julefrokosten eller din privatfest? Hent gratis tilbud fra musikerne på bandlist.dk

Tilmeldt 8. Feb 11
Skrevet kl. 09:39

Hej kære alle!

Først og fremmest: Mange tak at i svarer så flittig på mit spørgsmål!

Jeg vil selvfølgelig videregive jeres feedback til kunden og jeg sammenfatter lige:

- konvertering er interessant, ikke produkt præmier

- for at skaffe konvertering skal

a) indholdet passe til den side, som brugeren besøger

b) der vinke en financiel belønning, når der arbejdes med incitamenter til jer

Har i set mit indlæg nr.2? Vi har et program, som er villig til at betale rigtig godt for at i pusher det, prøv at se: http://blog.webgains.dk/2011/03/forl%C3%A6ngelse-af-attraktiv-lovefilm-konkurrance/

Igen, jeres feedback!! Er sådan en aktion bedre..?? :)

Det er fedt at få jeres svar, takker på forhånd!

Med venlig hilsen, Rhea

Tilmeldt 8. Feb 11
Skrevet kl. 09:48

Hej kære alle!

Først og fremmest: tusind tak for jeres svar!

Jeg vil selvfølgelig vende det med kunden og vil lige sammenfatte:

- konvertering og ikke produkt præmier er interessant

- konvertering skaffes

a) når programmet passer til sidens indhold

b) når i pusher programmet og det gør i, når der vinker financielle incitamenter

Har i set mit andet indlæg? Vi har et program, som prøver lige præcis at betale rigtig godt, når i kan give den gas. Prøv at se:

http://blog.webgains.dk/2011/03/forl%C3%A6ngelse-af-attraktiv-lovefilm-konkurrance/

Igen, jeres feedback er ønsket! Hvad siger i?

Fedt, at få svar! Jeg takker på forhånd!

Med venlig hilsen, Rhea

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 00:44
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Vi havde en snak med en annoncør hos et af de netværk vi benytter og de spurgte hvad der skulle til for at vi leverede mere på kampagnen. Det resulterede i at de i hele november gav os 30% oven i hatten og vi gav dem hver anden bannervisning, samt lidt ekstra fokus i vores nyheder. De fik flere salg og vi fik flere penge Big Smile

En konkurrence kan ikke motivere mig, for der er ingen garanti for noget som helst. Præmier der udløses ved at opnå et bestemt mål, kan derimod godt være en faktor. Der er eksempelvis et teleselskab som giver biografbilletter væk til affiliates i denne måned (sikkert også hos Jer) og havde jeg manglet et par salg sidst på måneden for at opnå den højeste mængde billetter, så havde jeg da nok pushed kampagnen lidt.

Desværre er topmålet sat så lavt, at det er nået for længst og jeg gider trods alt ikke skifte netværk et par gange om måneden for at score yderligere 10-20 billetter.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 15:41

Må indrømme min hjerne er primitiv nok til at satse mere på programmer hvor der er lidt præmier på spil. Altså ikke konkurrencer hvor der trækkes lod mellem de som leverer XX antal leads, men de konkurrencer hvor der siges: Leverer du 10 leads i April, så får du dette pink USB køleskab. 

Jeg syntes sq det meget sjovt, det tiltaler min konkurrencementalitet. 

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)