Jeg har også hørt om folk der installerer en elektrisk cykel under skrivebordet så de holder sig i bevægelse.
For mig er det dog bedre at gå end at sidde i timevis på en cykel, tror jeg.
Nogen der har sådan en cykel?
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
Jeg tænkte først om du smurte hjulene på stolen for de kunne følge med indtil jeg indså din ide.
ha ha jeg var ved at falde ned af båndet da jeg læste dén kommentar! :-)
Og når man har en almindelig travl hverdag med hustru og et par små drenge, så kan det næsten ikke overvurderes hvor fedt det er efter arbejde at kunne slappe af og ikke skulle spekulere på hvordan pokker man skal finde tid til at motionere. Man har allerede gået adskillige kilometer den dag og har ikke siddet på sin flade.