Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nedgang af eksponeringer

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Feb 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle.

Jeg har i det seneste stykke tid oplevet en kraftig nedgang af eksponeringer på mit site (siden august/september 2010). Jeg har både bannere og tekstlinks på min side, og intet har ændret sig (pånær at mit besøgstal er vokset lidt). Men alligevel er min indtjening faldet utrolig meget, så meget at jeg ikke kan tro det er tilfældigt. 

Jeg plejede at bruge Adservice media, men da jeg oplevede en kraftig nedgang prøvede jeg at skifte over til Euroads for noget tid. Til at starte med virkede det som om at det hjalp, men jeg kan nu se at jeg stadig ikke har den samme indtjening som jeg plejer. 

Derfor vil jeg høre om der er nogle af jer der også har oplevet nedgang af jeres indtjening fra affiliate selskaber de seneste par måneder? 

På forhånd tak. 

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 23:13

Er dit produkt sæson bestemt?

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Tilmeldt 13. Feb 11
Skrevet kl. 23:38

Nej det er det ikke :)

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:44

Har det været nye kampagner der har givet penge og efter noget tid ingen penge ?

eller stabile kampagner over nåneder ?

Mikkel

Tilmeldt 13. Feb 11
Skrevet kl. 01:27

Nej, det har været stabile kampagner. Helt præcist mobiltelefoner.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:51

Kan det have noget at gøre med at de modeller du viser på din side ikke er de nyeste og derfor ikke sælges særlig meget mere? Mobilmarkedet går rigtig hurtigt og en mobil sælger måske kun godt i omkring 6 måneder også går fokus på en ny model.

Tilmeldt 13. Feb 11
Skrevet kl. 10:20

Ja,det kunne man fristes til at tro. Men jeg har hele tiden opdateret siden med de nyeste mobiltelefoner, så det burde ikke have noget at sige. 

Fra Warszawa
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 277
Fra  Biz i Polen (del af firmaet Søren Christensen) Skrevet kl. 10:29

Har du ændret placering/størrelser på banner  ?

Rådgiver om det polske marked på bl.a. bizipolen.dk og har også en business news side.

Tilmeldt 13. Feb 11
Skrevet kl. 10:51

Nope. Det har jeg ikke. 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)