Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til Adwords og Analytics.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Næstved
Tilmeldt 31. Oct 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er ansat i en mindre virksomhed hvor vi bruger Adwords og Analytics.

Jeg har den grundlæggende viden omkring brugen af disse programmer, men når det kommer til dybder tracking og målkonvertering  samt opsætningen af filter er min viden begrænset.

Da vi bruger 12 % af vores omsætning markedsføring, synes jeg det er vigtigt at kunne måle endnu bedre.

Det gør økonomisk dårligt det sted jeg er ansat og jeg frygter for min overlevelse, hvis jeg ikke kan rette op på vores situation.

Derfor vil jeg hører om der sidder en haj derude der kunne tænke sig, at hjælpe mig med at komme til bunds i disse 2 systemer i en weekend?

Efter som det går økonomisk dårligt der hvor jeg arbejder, har jeg valgt at jeg gerne selv vil give lidt for hjælpen ud af min egen lomme hvis det hjælper lidt på at kunne få folk til at hjælpe mig.

I disse tider hænger job i på træneren og jeg er nød til at tænke på min familie.

Håber der sidder en der er frisk på at hjælpe mig.

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 22:18

Start med at læse min gratis AdWords bog og download Jacobs Analytics bog. 

Det vil give dig en god indsigt at stå på. Derefter skal du være flittig og virkelig dykke ned i det hele. 

Det er svært at blive ekspert overnight, men du kan blive dygtig.

Mvh. Andreas

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Fra Næstved
Tilmeldt 31. Oct 09
Skrevet kl. 22:52

Jeg har kendskab til disse bøger, men jeg søger ikke en bog.

Jeg søger en der vil være flink at bruge et par timer på at hjælpe med de sidste ting jeg mangler.

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 17:13

Hej Claus

Hvilken branche er virksomheden i?

Venlig hilsen,

Christian

Fra Brøndbt Strand
Tilmeldt 4. Jun 08
Indlæg ialt: 414
Fra  Kipimo Webjuice.dk Skrevet kl. 14:31

Hej Claus

Hvis du har behov for at blive knalddygtig, så har du brug for de virkelig skarpe folk. Og dem år du ikke til at arbejde gratis i en weekend når

1. Du gør ikke opgaven særlig spændende, vi aner intet om hvad det drejer sig om eller hvilke sjove udfordringer der kunne være

2. Du "har kendskab" til bøgerne. Så læs dem da hvis du vil være klogere? VIrker du doven og lad, og ikke vil starte med at tilegne dig den viden du let og gratis kan komme til, hvorfor skulle jeg så spilde min tid på at forklare ting jeg har skrevet ned til dig? Eller svar "dem har jeg læst, de er mega spændende og givende, men der er lige et par detaljer jeg gerne vil høre mere om. YEEES, en der vil lære sagerne, sådan skal det være :)

3. der mangler noget nerve. Hvorfor skulle jeg hjælpe lige dig?

Jeg har hjulpet en del virksomheder gratis gennem tiden, og jeg gør det også igen. Jeg synes det er mega fedt når det er personer der brænder for deres produkter og brænder for at lære. DE er fede at hjælpe, og jeg ved at de giver den gas fra det sekund jeg går ud af døren. Andre har måske andre motiver for at hjælpe. Men fælles er nok at hvis du ønsker en ekspert til at hjælpe i weekenden (alle rigtige eksperter har en lang række projekter kørende hele tiden, så weekenden er næsten dyrere end hverdagen), så vis os hvorfor.

Betragt det som konstruktiv kritik (og et spark i røven), det er i al fald ikke ment negativt :-)

Partner i digitalbureauet Ambition, samt ejer af webshoppen https://froesnapperen.dk/ 

Fra Næstved
Tilmeldt 31. Oct 09
Skrevet kl. 20:52
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)