Hej Jeg er ansat i en mindre virksomhed hvor vi bruger Adwords og Analytics. Jeg har den grundlæggende viden omkring brugen af disse programmer, men når det kommer til dybder tracking og målkonvertering samt opsætningen af filter er min viden begrænset. Da vi bruger 12 % af vores omsætning markedsføring, synes jeg det er vigtigt at kunne måle endnu bedre. Det gør økonomisk dårligt det sted jeg er ansat og jeg frygter for min overlevelse, hvis jeg ikke kan rette op på vores situation. Derfor vil jeg hører om der sidder en haj derude der kunne tænke sig, at hjælpe mig med at komme til bunds i disse 2 systemer i en weekend? Efter som det går økonomisk dårligt der hvor jeg arbejder, har jeg valgt at jeg gerne selv vil give lidt for hjælpen ud af min egen lomme hvis det hjælper lidt på at kunne få folk til at hjælpe mig. I disse tider hænger job i på træneren og jeg er nød til at tænke på min familie. Håber der sidder en der er frisk på at hjælpe mig. |
Start med at læse min gratis AdWords bog og download Jacobs Analytics bog.
Det vil give dig en god indsigt at stå på. Derefter skal du være flittig og virkelig dykke ned i det hele.
Det er svært at blive ekspert overnight, men du kan blive dygtig.
Mvh. Andreas