Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino Plus 1 måned + Peter Beier chokolade for 200 kr. for 99 kr.

Side 4 ud af 5 (45 indlæg)
Fra Assens
Tilmeldt 9. Jun 10
Indlæg ialt: 839
Fra  S17 Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin.

Hvor lang tid kører tilbuddet? :-)

Mvh.

Frederik Storm

Følg med på min blog omkring økonomi, crowdlending og det at være ung investor

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:11
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

cpufan:
Nej det er korrekt, det vil han ikke blande sig i, eller? - så må jeg nøjes med at hænge min hat på den danske forretningsmoral.

Der tager du fejl. Det vil være mig en udsøgt fornøjelse at fucke mit navn op i mit eget forum, for at spare et par tusind kr. i reklame, som vi i forvejen har fint plads til ;-)

Jeg har ikke lavet detaljerne i konceptet og har derfor bedt min makker Nicolai kigge på det når han kommer på kontoret i løbet af ugen.

De bedste hilsner

Martin

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:30

Martin Thorborg:

Er du allerede Amino Plus medlem, så er vi så rare at du også kan bruge tilbudet. Du får så bare lagt de 30 dage oven i hatten.

Det lyder fristende, men hvordan foregår det så lige med genfornyelsen? Sker det automatisk senere, når en medlemsskab udløber, eller er den funktion kun gældende ved nye Plus medlemmer?

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 14:02
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mark MK:

Jeg forstår det også som om at man får 150/300,- i Amino sponsorlinks

Du får chokolade (glæder mig) og en måned + for 99 kr.... allerede her er der sparet noget... så hvorfor kræve mere ind :)

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Søborg
Tilmeldt 21. May 08
Indlæg ialt: 755
Fra  Acasma Amino ApS Skrevet kl. 16:41
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Kære alle

Vi gør pt. vores bedste med at få rettet tekster og links til i alle de mange mails og på de sider som vedrører Amino Plus.

Her et par overordnede ting:

1) Alle der har købt Plus (også gentegning) siden den 10. marts får gavekortet fra Peter Beier. Så dem der de sidste dage har købt via et forkert link bliver ikke snydt.

2) Sponsorlinks på 150 kr. udløses først efter de første 30 dage. Det fremgår ikke tydeligt nok. Det er vi ved at få rettet. Dem som har købt siden 10. marts vil få aktiveret for 150 kr. sponsorlinks.

3) Amino Boost giver en relativ eksponering i fht. det samlede antal plus'er. Jo flere plus'er des flere om den samme plads. Men modsat tæller det jo positivt at vi det sidste år er vokset med 60 pct. i trafik så der er kommet ekstra kapacitet samlet set.

4) Det er kun muligt at få ét gavekort til Peter Beier. Man skal fremvise gyldig legitimation som svarer til navnet på gavekortet. Så det går ikke at prøve at købe chokolade til sin hund, kat og kanarifugl.

5) Både nye plusmedlemmer men også alle dem som historisk har støttet op om AMino Plus har muligheden for at få gavekortet på 200 kr. til at forsøde tilværelsen.

6) Støder I på sider som peger forkert, uklar tekster mv. så tøv ikke med at skriv til Jimmy på jimmy@amino.dk så retter han til løbende. Vi er rigtigt glade for kommentarer og rettelser. Det er rigtigt vigtigt for os at alt står klart og tydeligt. Vi har dog en generel udfordring med at vi først kan se tingene i sin helhed når det er lagt live. Det er ikke helt optimalt men vi gør hvad vi kan for at levere varen og leve op til jeres forventninger.

Nicolai, Amino

Fra Assens
Tilmeldt 9. Jun 10
Indlæg ialt: 839
Fra  S17 Skrevet kl. 18:25

Hej Nicolai.

Det er vel Amino Boost med et det her tilbud? Så vidt jeg kan se, når jeg prøver at gå ind på linket under Plus, så skal man logge ind.

Her trykker jeg, men der sker ikke rigtigt noget.. :-)

Mvh.

Frederik Storm

Følg med på min blog omkring økonomi, crowdlending og det at være ung investor

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 19:08

Martin Thorborg:

Så kære venner, nu rykker vi :-)

Vi har godt nyt til alle der gerne vil være Amino Plus medlemmer og som ikke har en tusse ved hånden.

Vi har lavet et super tilbud, hvor man får 1 måneds Amino Plus medlemsskab og dertil et gavekort på 200 kr. (inkl. moms) til chokolade fra Peter Beier.

Pakken koster bare 99 kr. + moms.

Klik her for at købe den

Ideen er at Peter Beier gerne vil overbeviser jer om at hans chokolade er den ideelle firmagave og samtidig vil vi gerne vise hvor godt Amino Plus fungerer.

Når måneden er udløbet, så fornys Amino Plus medlemsskabet automatisk for de næste 3 mdr. til en pris på 297 kr. + moms.
Man kan med et enkelt klik framelde sig når man har lyst.

Er du allerede Amino Plus medlem, så er vi så rare at du også kan bruge tilbudet. Du får så bare lagt de 30 dage oven i hatten.

Er det ikke et ret godt tilbud?

De bedste hilsner

Martin

Jo Martin! Det er faktisk et rigtig godt tilbud. Så godt, at jeg i hvert fald er blevet PLUS-medlem netop nu. Epic! Takker for godt tilbud!

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Fra København
Tilmeldt 15. Jul 07
Indlæg ialt: 101
Fra  SMM Skrevet kl. 01:26

Ja, Martin, det tilbud kunne jeg ikke sige nej til, ikke mindst fordi PB laver verdens bedste chokolade. Nu har jeg så 30 dage til at finde ud af om Amino + så også er verdens bedste community ;)

Tilmeldt 20. Feb 09
Indlæg ialt: 392
Fra  Danish Law Skrevet kl. 20:34

Det er en udbredt misforståelse, at Forbrugerombudsmanden kun har til opgave at varetage forbrugerinteresser.

Markedsføringslovens §1 pålægger erhvervsdrivende, der er omfattet af loven, at "udvise god markedsføringsskik under hensyntagen til forbrugerne, erhvervsdrivende og almene samfundsinteresser."

Efter lovens §22 fører Forbrugerombudsmanden tilsyn med, "at loven og de i medfør af loven udstedte bekendtgørelser overholdes, navnlig ud fra hensynet til forbrugerne." (min fremhævning)

Så Forbrugerombudsmanden bruger skam det meste af sin tid på at varetage forbrugerinteresser, men han bruger også en del af sin tid på at varetage erhvervsdrivendes interesse i, at konkurrenter og leverandører osv. udviser god markedsføringsskik.

Fra København
Tilmeldt 25. Nov 10
Indlæg ialt: 61
Fra  Kinabureauet Skrevet kl. 00:14
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej, har i lang tid overvejet at oprette mig som plus bruger, og har da altid haft dette tilbud i baghovedet.. men nu da jeg har oprettet mig som plus bruger, går det op for mig at dette tilbud må være udgået? Kan det være rigtigt?

Hvis rigtigt, kommer det så igen?

Professionel hjælp til oversættelse, rådgivning og markedsføring til det kinesiske marked. www.kinabureauet.dk

Side 4 ud af 5 (45 indlæg)