Hej, har i lang tid overvejet at oprette mig som plus bruger, og har da altid haft dette tilbud i baghovedet.. men nu da jeg har oprettet mig som plus bruger, går det op for mig at dette tilbud må være udgået? Kan det være rigtigt?
Hvis rigtigt, kommer det så igen?
Har du bemærket datoen for oprettelsen af denne tråd? Er det virkelig en plade chokolade, der afgør om dit Plus-abbonnement er det værd? :-). Eller har jeg misforstået noget?
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
Jo sad på iværksætter-chatten og spurgte til tilbudet, da det er et tilbud jeg har fristet længe. Det var ikke mange der havde hørt om det, så var nød til at bevise at det faktisk var reelt nok, derfor jeg fandt denne tråd. Derefter blev vi enige om at høre om hvad der egentlig blev af tilbudet, også selvom denne tråd er meget gammel.
Nej chokoladen var ikke det afgørende for Plus-abonnementet, der er mange andre fordele som klart opvejer det. Hensigten med posten var at få afklaring på hvordan og hvorledes dette tilbud hænger sammen nu.
Professionel hjælp til oversættelse, rådgivning og markedsføring til det kinesiske marked. www.kinabureauet.dk
Jo sad på iværksætter-chatten og spurgte til tilbudet, da det er et tilbud jeg har fristet længe. Det var ikke mange der havde hørt om det, så var nød til at bevise at det faktisk var reelt nok, derfor jeg fandt denne tråd. Derefter blev vi enige om at høre om hvad der egentlig blev af tilbudet, også selvom denne tråd er meget gammel.
Nej chokoladen var ikke det afgørende for Plus-abonnementet, der er mange andre fordele som klart opvejer det. Hensigten med posten var at få afklaring på hvordan og hvorledes dette tilbud hænger sammen nu.
Ok. Ja, ja. Vi mennesker er godt nok forskellige, haha :-). Du lever i en helt anden verden end min. Hvordan et Plus-abbonnement og en plade chokolade hænger sammen? Tja, det kan du da have ret i, det ved jeg egentlig heller ikke, og det er jeg såmænd også lidt ligeglad med. Anyway, det var dengang, det her er nu!? :-)
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.