Kære Martin. Mig bekendt har jeg kun givet dig en stjerne 1 gang, hvor du faktuelt svarede forkert. Etableringskonto/Iværksætterordningen er ikke fortabt, når den ikke er anvendt 31/12. Du ved selv, hvilken tråd jeg henviser til...og du har ikke reageret på den, idet du er klar over, at du svarede 100% forkert.
MvH Peter |
Og som svar på dit næste indlæg:
Tonny Skov Pedersen:Jeg er da heller ikke tvivl om, at du ganske udmærket forstår min rettelse, men at skal bringe en masse andre forhold ind i tråden, bevirker vel reelt kun at denne tråd nu er blevet afsporet.
Som jeg ser det, så har vi hele tiden været enige.
Den egentlige afsporing kom først efter dit indlæg, hvor man godt kan se, at du ved, at du er ude i ordkløveri. Lad mig lige vise dig det nedenfor:
Tonny Skov Pedersen:Martin E. Jensen:Bemærk, at multimedieskatten er en månedlig skat på 250 kr., og ikke en årlig skat på 3000 kr.Ikke helt korrekt
Multimediebeskatningen andrager pr. år kr. 3.000,00, som beskattes med den aktuelle trækprocent.
Beløbet opgøres pr. måned med 1/12 af kr. 3.000,00, ialt kr. 250,00/måned til beskatning.
Tonny
Jeg tror, at du hele tiden har vidst, at vi var enige, men du ønskede bare at tage dette ordkløveri.
Tonny Skov Pedersen:Så for de øvrige herinde, så lad os fortsætte på PB.
Du er altid velkommen til at skrive.
Jeg føler vi er enige, og der er derfor ikke så meget mere at snakke om.
Jeg kan derudover også sagtens tilgive dig dine negative stjerner, og føler ikke et behov for at uddele negativ karma til dig af den årsag.
Så lad os mødes med positiv indstilling i de kommende debatter. Det tror jeg faktisk at Aminos brugere, og vi selv får mest ud af.