Han skriver at han har startet en side har lavet en side om hvordan man tjener penge på nettet i hans indlæg, som er lidt svært for ham, når han ikke selv gør det. Enig med dig, at den side nok aldrig til at tjene over 100 kr. |
Der findes utroligt mange andre måder at tjene penge på nette, end lige affilliate. Som jeg også har skrevet på siden så lover jeg ikke et "bliv millionær på 1 dag" konceptet. Jeg har i lidt over 2 år tjent over 10.000 kr på forskellige ting jeg har lavet på nettet og 10.000 kr er ikke mange penge, men det har gjort min hverdag lidt lettere nogen gange og jeg vil prøve og dele ud af det.
Samtidig med, så har jeg aldrig prøvet affilliate, derfor har jeg bygget siden som en affilliate, og igen har jeg aldrig prøvet affilliate før, og ligesom jer har jeg lov til at lave fejl og lærer af mine fejl. Jeg har måske taget en stor mundfuld og skrevet om at tjene penge på nettet, men da jeg desværre har så mange regler og love fra min arbejdsplads, begrænser det mig utroligt meget med hvad jeg kan skrive om, uden at det har en interesse konflik fra jobbet. Derfor er valge faldet på penge, fordi jeg har prøvet mange ting her de sidste 2 år.
Når/hvis jeg får succes med min side (nej vil ikke blive millionær på den) så ryger der en tråd på den omkring affilliate hvor jeg fortæller historien med siden.
Jeg har egetlig ikke de store forventninger til min indtjening på siden, andet end de 300 kr jeg har smidt i for at få et webhotel og domæne vil jeg gerne se om jeg kan hente hjem igen. Hvis jeg gør det har mit site haft succes.
dog skal det lige siges at jeg kraftigt regner med at nå hurtigt hjem. Jeg har på den tid denne tråd har kørt på amino dvs knap et døgn tjent 40 kr.
Jeg hører gerne på råd og kritik ydeliggere om mit site, men personlig kritik frabedes i tråden, lad os tage den over PM i stedet, sådan at vi holder OT ude af tråden
Martin Black