Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny opstartet affiliate side om hvordan man tjener penge på nettet

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 4 person

Jeg er i gang med at starte en side omkring hvordan man tjener penge på nettet eller hvordan man får en nemmere økonomisk hverdag.

Jeg er kun lige startet på den og har kun arbejdet få timer på den.

det skal lige siges at jeg er totalt grøn inden for faget og har aldrig arbejdet med wordpress eller hjemmeside opbygning før.

jeg syntes selv at jeg er godt på vej, men hvad synte i

www.lettjent.dk

check den ud og hvis du har lyst så skriv en kommentar, tager gerne imod både positiv og negativ respons

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 23:10

Ikke videre kønt eller brugbart :-)

Ingen seo optimisering? Hvordan vil du få besøgende?

Giv en eller anden kvalitet og værdi for de besøgende, det vil du komme meget længere med, end at poste lidt forskellige affiliate reklamer. Bedre at klemme dem ind imellem kvalitetsindhold.

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Tilmeldt 25. Dec 05
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 23:11
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Der er satme mange stavefejl og ganske uinteressant indhold. Det virker mere som om, at du vil tjene nemme penge.

Tilmeldt 11. Nov 10
Indlæg ialt: 211
Fra  Plain Industry Skrevet kl. 23:21

Overvej også om det virker for dig. Hvis det ikke er tilfældet bør du vægte din integritet højere end "nemme penge"

Mvh
PLI | Affugter

Fra København S
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 309
Fra  Rosenlund Media Skrevet kl. 08:29

Det er ikke særligt tillidsvækkende at du har så mange reklamer, ofte giver bannere liv på siden, men i dit tilfælde er det lidt for meget liv..
- Som andre siger, brug en kedelig søndag formiddag og skriv en masse kvalitetsindhold til siden, men fængende overskrifter.

Dog synes jeg du har fundet et rigtig fint domænenavn.

Mvh.
Mads

Sammenligning af TV pakker.

Søg om et af de hurtige lån på laankontanter.dk

Tilmeldt 12. Oct 10
Skrevet kl. 12:36

SEO kommer senere, som sagt er helt ny så tager lige 1 skridt af gangen.

Bør jeg lave SEO samtidig med at jeg laver siden eller laver man det til sidst, og jeg er lige så grøn på SEO området som jeg er på alt det andet her

Tilmeldt 12. Oct 10
Skrevet kl. 12:43

Stave fejl. Det ved jeg godt.

Det hele bliver også rettet .

nemme penge, Ja der prøver jeg vel også at få ud af det.

Siden er Laaaaaangt fra færdig og der kommer noget kvali indhold med tiden. nu har jeg bare lige hurtigt slænget noget sammen for at prøve at lave et affiliate site.´

Jeg fjerner lidt af mine baner reklamer, men mener stadig de bør være der. Da hele ide med siden er at teste begrebet affiliate, sådan at det også kan komme en beskrivelese om det.

Tak for jeres input, jeg arbejder videre med det :-)

Fra Holte
Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 552
Fra  Herreaccessories.dk Skrevet kl. 12:48
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

I stedet for at smække massevis af reklame-bannere op, så find nogle produkterne dine besøgende har brug for og promote med, ved at skrive et indlæg om det med affilaite links. :-) 
Det får din side til at virke meget mere troværdig.

Mvh

David Bograd

Ung grafiker med meget erfaring og de rigtige priser.

Tjek Bograddesign.dk for mere info! 

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 513
Skrevet kl. 14:27
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

black_117:

Bør jeg lave SEO samtidig med at jeg laver siden eller laver man det til sidst, og jeg er lige så grøn på SEO området som jeg er på alt det andet her

Helt ny? Og du starter med, at skulle lære andre at tjene penge på nettet? IRONISK!

Start dog selv med, at lære at tjene penge på nettet.

Og nej der er intet, der hedder LETTE penge på nettet. Det er mega svært og hårdt, ja det er mange, der snakker om det og prøver det, men kun få mennesker der kan leve af det.

Christopher

Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 15:34

Christopher Roelann:

black_117:

Helt ny? Og du starter med, at skulle lære andre at tjene penge på nettet? IRONISK!

Start dog selv med, at lære at tjene penge på nettet.

Og nej der er intet, der hedder LETTE penge på nettet. Det er mega svært og hårdt, ja det er mange, der snakker om det og prøver det, men kun få mennesker der kan leve af det.

Christopher

Det er vist ikke meningen at lære andre at tjene penge på nettet, så havde han ikke haft reklamer for de der survey/forbruger test sider (som er scams).

Jeg gir to tommelfingre nedad og jeg tvivler på der nogensinde kommer en indtjening over 100 kr.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)