Ingen seo optimisering? Hvordan vil du få besøgende?
Giv en eller anden kvalitet og værdi for de besøgende, det vil du komme meget længere med, end at poste lidt forskellige affiliate reklamer. Bedre at klemme dem ind imellem kvalitetsindhold.
Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.
Det er ikke særligt tillidsvækkende at du har så mange reklamer, ofte giver bannere liv på siden, men i dit tilfælde er det lidt for meget liv.. - Som andre siger, brug en kedelig søndag formiddag og skriv en masse kvalitetsindhold til siden, men fængende overskrifter.
Dog synes jeg du har fundet et rigtig fint domænenavn.
nemme penge, Ja der prøver jeg vel også at få ud af det.
Siden er Laaaaaangt fra færdig og der kommer noget kvali indhold med tiden. nu har jeg bare lige hurtigt slænget noget sammen for at prøve at lave et affiliate site.´
Jeg fjerner lidt af mine baner reklamer, men mener stadig de bør være der. Da hele ide med siden er at teste begrebet affiliate, sådan at det også kan komme en beskrivelese om det.
Tak for jeres input, jeg arbejder videre med det :-)
I stedet for at smække massevis af reklame-bannere op, så find nogle produkterne dine besøgende har brug for og promote med, ved at skrive et indlæg om det med affilaite links. :-) Det får din side til at virke meget mere troværdig.
Mvh
David Bograd
Ung grafiker med meget erfaring og de rigtige priser.
SEO kommer senere, som sagt er helt ny så tager lige 1 skridt af gangen.
Bør jeg lave SEO samtidig med at jeg laver siden eller laver man det til sidst, og jeg er lige så grøn på SEO området som jeg er på alt det andet her
Helt ny? Og du starter med, at skulle lære andre at tjene penge på nettet? IRONISK!
Start dog selv med, at lære at tjene penge på nettet.
Og nej der er intet, der hedder LETTE penge på nettet. Det er mega svært og hårdt, ja det er mange, der snakker om det og prøver det, men kun få mennesker der kan leve af det.
Christopher
Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.
SEO kommer senere, som sagt er helt ny så tager lige 1 skridt af gangen.
Bør jeg lave SEO samtidig med at jeg laver siden eller laver man det til sidst, og jeg er lige så grøn på SEO området som jeg er på alt det andet her
Helt ny? Og du starter med, at skulle lære andre at tjene penge på nettet? IRONISK!
Start dog selv med, at lære at tjene penge på nettet.
Og nej der er intet, der hedder LETTE penge på nettet. Det er mega svært og hårdt, ja det er mange, der snakker om det og prøver det, men kun få mennesker der kan leve af det.
Christopher
Det er vist ikke meningen at lære andre at tjene penge på nettet, så havde han ikke haft reklamer for de der survey/forbruger test sider (som er scams).
Jeg gir to tommelfingre nedad og jeg tvivler på der nogensinde kommer en indtjening over 100 kr.