Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Offer2day.dk - genvejen til reklame og flere kunder.

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 23. Feb 11
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 08:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg takker for de positive ting der er skrevet og tilbageviser de negative.

Ja, der er kunstige priser på de andre sider, det har vi gjort en indsats mod ikke skal ske, ved at stille leverandøren til økonomisk ansvar, såfremt det afsløres at dette sker.

Det er desuden ikke vores opgave at fastholde de nye ansigter der kommer ind i leverandørens forretning, det er skam leverandørens. Men jo, smid da endelig 20.000 efter en helsides annonce og håb på det har en effekt - og udfra den effekt, ved du reelt ikke hvad du har betalt for hver kunde.

Nå men nok om det, jeg har andre ting at lave end at tilbagevise al kritik. En ting er dog sikker, dem der prøver at levere et tilbud til en side af denne slags, vil alle jer med nejhattene på, hurtigt finde ud af at over 80% er glade for at de gjorde det.

Anyway, prøv at smil engang og jeg forsøger i samme åndedrag at hidkalde Martin Thorborg, det kunne være frækt at få ham på banen her også.

Tilmeldt 11. Jan 11
Indlæg ialt: 170
Skrevet kl. 12:08

Nej 10 % er faktisk ca 1/3 del af hvad mange side tager for det.
På sådanne sider ligger man sig ikke ind for at tjene en masse penge.
Man tjener selvfølgelig, men det er også få at få markedsføring, og en masse kunder man ellers ikke ville have.
Kunderne vil selvfølgelig vende retur efter god service, og er glade for hvad de har fået.
Og på denne måde øger man sin omsætning på kunder man ellers ikke ville få.

Tilmeldt 11. Jan 11
Indlæg ialt: 170
Skrevet kl. 20:24

hej så lige der var snak om det var en jungle med de sider.
Hvis man ser på hvor meget der bliver solgt og hvilken reklame man får , så er dette helt sikkert en kanon måde aat få nye kunder og god markedsføring på.
Ved godt der også blevet givet en god rabat, men hvilket ikke er mere end man gør hvis man kører kampagner eller tilbud.
Det sjove er: man kan selv bestemme hvor mange der mindst skal sælges for at tilbuddet aktiveres, men det bedste, man kan også sætte et maks på.

Syntes det er forkert når folk har et koncept, at der kommer negativitet op.
Ved godt man som forretnings drivende hele tiden bliver bombet med diverse marketings tilbud, dette gør jeg også selv.
Men det er meget vigtigt i det team man har af sælgere at man kun tager ting ind, både firmaet bag, og salgs siden tjener på.

Med hensyn til det med der står der ikke bliver solgt, tror ikke nogle af der har startet salg op på nettet hart tjent kæmpe summer i starten, og er der nogle der har, så tager jeg hatten af for dem.
Med det rigtigt koncept og de rigtigt produkter, kommer man langt.
Man skal selvfølgelig finde hvilke produkter der sælger bedst i hvilke byer, og dette skal ser man først efter start.

Har selv haft ting på disse sider, og vil gøre det igen.
Får når man først hører det hele om konceptet, så er det rigtig genialt.

Der jeg vil hen er: Selv om man hører negativt eller har haft dårlige oplevelser med det, skal der en god til før man ændrer mening.

Rigtig fed side Steen.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 21:21

Hvorfor har i lukket jeres side?

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 27. Sep 10
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 21:24

Nu læser jeg "svindler" firma..?? Du ved godt folk kan se din adresse, så hvorfor svindle??

Tilmeldt 23. Feb 11
Skrevet kl. 00:15

Der er sendt en besked til 'Druen' og en anmeldelse af vedkommendes indlæg. Såfremt der er udestående mellem 'Druen' og Offer2day.dk, tager jeg mig selvf. af det.

Men nu skal man jo passe på inden man kaster sig ud i injurier :)

Tilmeldt 27. Sep 10
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 06:50

Så du har ikke snydt folk ?

Tilmeldt 25. Dec 05
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 11:46

Kunne vi ikke få en afslutning på sagen? Hvad skete der?

Tilmeldt 23. Feb 11
Skrevet kl. 12:10

Læs et par poster oppe.

-----

Der er sendt en besked til 'Druen' og en anmeldelse af vedkommendes indlæg. Såfremt der er udestående mellem 'Druen' og Offer2day.dk, tager jeg mig selvf. af det.

Men nu skal man jo passe på inden man kaster sig ud i injurier :)

Tilmeldt 25. Dec 05
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 12:23

Jeg kan godt læse - jeg tænkte mere på offer2day.dk.

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)