hej så lige der var snak om det var en jungle med de sider.
Hvis man ser på hvor meget der bliver solgt og hvilken reklame man får , så er dette helt sikkert en kanon måde aat få nye kunder og god markedsføring på.
Ved godt der også blevet givet en god rabat, men hvilket ikke er mere end man gør hvis man kører kampagner eller tilbud.
Det sjove er: man kan selv bestemme hvor mange der mindst skal sælges for at tilbuddet aktiveres, men det bedste, man kan også sætte et maks på.
Syntes det er forkert når folk har et koncept, at der kommer negativitet op.
Ved godt man som forretnings drivende hele tiden bliver bombet med diverse marketings tilbud, dette gør jeg også selv.
Men det er meget vigtigt i det team man har af sælgere at man kun tager ting ind, både firmaet bag, og salgs siden tjener på.
Med hensyn til det med der står der ikke bliver solgt, tror ikke nogle af der har startet salg op på nettet hart tjent kæmpe summer i starten, og er der nogle der har, så tager jeg hatten af for dem.
Med det rigtigt koncept og de rigtigt produkter, kommer man langt.
Man skal selvfølgelig finde hvilke produkter der sælger bedst i hvilke byer, og dette skal ser man først efter start.
Har selv haft ting på disse sider, og vil gøre det igen.
Får når man først hører det hele om konceptet, så er det rigtig genialt.
Der jeg vil hen er: Selv om man hører negativt eller har haft dårlige oplevelser med det, skal der en god til før man ændrer mening.
Rigtig fed side Steen.