Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Importrettigheder

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Herlev
Tilmeldt 13. Nov 05
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

 
jeg synes ikke, at jeg kan finde en mere præcis kategori til mit spørgsmål, så jeg prøver her...
 
Hvor får jeg oplysninger om hvem der har rettighederne til at importere forskellige varer til Danmark. Jeg er klar over, at de store virksomheder/mærker formentlig selv er repræsenteret i Danmark, men de mindre virksomheder må have en dansk importør, som har rettighederne til at importere fra lande uden for EU...??
 
Mvh
 
Henrik
Tilmeldt 14. Aug 05
Indlæg ialt: 347
Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Den lette vej må være et kontakte hovede virksomheden. Disse har ofte en opgørelse over distrubtører og importører i forskelige lande.

Et alternativ er et større detektiv arbejde, for at finde varens vej, der kan bestå af flere virksomheder/led.

/Rasmus
Fra Herlev
Tilmeldt 13. Nov 05
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :

ja, det var også det jeg frygtede... Håbede, at der måske var en hjemmeside, der havde samlet oplysninger om importørerne - har dog ikke kunnet finde en sådan ved google-søgning...

 
 
Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Måske kan Hovedbibliotekets Erhvervsservice hjælpe? De har adgang til en hel del oplysninger.

Anja
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik,

 
Godt spørgsmål, vanskeligt svar.
 
Der findes - mig bekendt - ingen offentlige eller private registre over "importører".
 
Der er nok ikke andet for end at kontakte de firmaer, hvis produkter, du ønsker at importere til DK, eller evt. en importør i et andet land, f.eks. Tyskland.
 
God vind med projektet.
 
Mvh
 
Karsten
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)