Hej Aminoer Jeg søger en sælger til snartest at komme ud og sælge et software program for mig. Vi snakker engang i april-maj måned. Derfor vil jeg gerne have nogle tal at at lægge ind i budgetterne og vide hvad en sælger skal have i løn og evt. finde en allerede nu, som jeg kan kontakte når arbejdet er på plads. Jeg vil selvfølgelig have en med en del erfaring. Der er selvfølgelig masser af steder man kan finde sælgere på, men jeg ville have det bedre med at finde dem ud fra jeres anbefalinger. Sælgeren skal have en smule kendskab til computer, da programmet skal fremlægges for kunderne, jeg skal self nok fortælle hvad programmet kan og hvordan den fungere. Det skal bemærkes at produktet kun kan sælges 230 gange, da der kun findes de 230 forretninger landet over, der kan får gavn af produktet. Og det betyder så at vi helst ikke skal miste en eneste kunde ved at begå nogen "markedsførings fejl" og det er netop derfor jeg søger en professionel sælger med nogen års erfaring i bagen og ikke selv kommer ud og præsentere varen. Vi taler om en kørende sælger, der skal tværs over landet og besøge disse firmaer. Der findes 2 konkurenter som allerede har de 100 af kunderne, men vi starter med de første 100. ang. økonomien. Jeg tænker nu noget med en provisions-lønnet sælger, er ikke så meget ind for det her, så vil høre hvad i har og kan tilbyde. Råd modtages gerne.
|
Prøv amino freelancer! Der kan du helt sikkert finde en sælger! :=)