Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad koster det at få lavet en webshop a la...????

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 21. Feb 11
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

 

Jeg kunne godt tænke mig et bud på hvad det kunne koste at få lavet en

webshop a la www.lirumlarumleg.dk ??

 

Venlig hilsen

Nordstrøm

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er links nederst på shoppens side til samtlige leverandører, så der får du vel det bedste bud :)

Tilmeldt 21. Feb 11
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke buddet på varerene men selve shoppen og det den kan.

Altså selve opbygning, designet af shoppen eller hvad man nu kalder det :-)

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

6-12.000 for design af forside, kategoriside og produktside, samt opsætning af shop og integrering af designet i shoppen.

 

Jimmy

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Apr 09
Indlæg ialt: 174
Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Den grafiske den af den side, er helt i top, så jeg tror måske de har lagt lidt mere end 6-12.000 kr for design af webshoppen. Men prøv at tage fat i http://www.o2design.dk/ - det er dem der har lavet den grafiske del af webshoppen.

Fra Odense NV
Tilmeldt 8. Jan 10
Indlæg ialt: 260
Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Det afhænger meget af, om du er interesseret i at tage den billigste løsning eller den bedste "til prisen".

Et hurtigt bud for et rimeligt resultat vil formentlig ligge i mellem 40.000 - 80.000,- 

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mit gæt vil være 150.000 plus det løse...

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 18:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Helle - houseofkids.dk:
Mit gæt vil være 150.000 plus det løse...

Ja, man kan helt sikkert også få lov til at give 150.000 eller 500.000 for den sags skyld. Jeg kan dog ikke lokalisere noget på shoppen som ikke er standard i enhver anden opensource, dandomain, bgsys etc. system.

Nu var lirumlarumlej tidligere en osC. løsning, og jeg ved med sikkerhed at man nemt kan lave tilsvarende i en osC løsning for 10.000. (Her diskuterer vi ikke hvorvidt en opensourceløsning er det rigtige for kunden).

Set på nuværende lirumlarumlej, så ligner nogle af de konverterings og SEO fejl, noget som Creatingsite kæmper lidt med, så mon ikke shoppen er derfra. Det nemmeste må jo så være at kontakte Creatingsite og høre hvad de skal have for tilsvarende.

 

Jimmy

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Nordstrøm:

Det er ikke buddet på varerene men selve shoppen og det den kan.

Altså selve opbygning, designet af shoppen eller hvad man nu kalder det :-)

Læs nu det er står med småt helt nederst (i bunden) af siden, der er både link til leverandøren af designet, shoppen og seo :)

Men før du vælger en af dem, skal du nok lige tage en snak med Helle(House of Kids), hun kan med garanti fortælle dig lidt om hvad du skal være opmærksom på når du skal leverandør :)

 

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Dimsedut:

Helle - houseofkids.dk:
Mit gæt vil være 150.000 plus det løse...

Ja, man kan helt sikkert også få lov til at give 150.000 eller 500.000 for den sags skyld. Jeg kan dog ikke lokalisere noget på shoppen som ikke er standard i enhver anden opensource, dandomain, bgsys etc. system.

Nu var lirumlarumlej tidligere en osC. løsning, og jeg ved med sikkerhed at man nemt kan lave tilsvarende i en osC løsning for 10.000. (Her diskuterer vi ikke hvorvidt en opensourceløsning er det rigtige for kunden).

Set på nuværende lirumlarumlej, så ligner nogle af de konverterings og SEO fejl, noget som Creatingsite kæmper lidt med, så mon ikke shoppen er derfra. Det nemmeste må jo så være at kontakte Creatingsite og høre hvad de skal have for tilsvarende.

 

Jimmy

Nu er der jo ingenting som er standard i den shop. Den er i øvrigt for lækker - og klart den bedste shop med legetøj som vi har i dk. Hvis enhver kunne kopiere den for 10.000 kr - så undrer det mig at vi ikke ser mere i den lækre kaliber ;·)

Standard = det som en shop kan fra start uden en eneste ekstra kode.

Jeg synes det er synd at stikke blår i øjnene på folk hver gang de forespørger på et prisniveau. Svaret fra mange er ofte netop 10.000 kr. Og jeg er ked af at sige det - men man kommer ikke langt for de penge i dag - ikke hvis man vil have noget ordentligt som er fulgt helt til dørs.

@Henning - ja, du kender jo lidt af historien... jeg kunne skrive en hel bog om det at skulle skifte shop - men orker det helt ærligt ikke. Bare faldgruberne ville fylde 200 sider ;·)) Dog vil jeg så også sige at vores tal alle steder er sindsygt forbedret - så det var kampen værd for os i sidste ende.

 

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)