Det er første gang jeg støder på den. Og hold da k.... den er lækker, det er ikke bare en af de bedste indenfor kategorien, men generelt set for e-handel. Jeg syntes den er et rigtig godt eksempel på en super webshop... der er noget at leve op til for os andre :) |
Hej Helle, jeg stikker skam ikke blår i øjnene på nogen som helst.
Det koster simpelthen ikke mere at få designet og integreret de tre sider jeg omtaler tidligere.
At man efterfølgende kan bruge 1000vis af kroner på at optimere design, priser, brugervenlighed, kundeservice etc. for at få et resultat som lirumlarumleg er på, er noget helt andet. Men i første omgang kan du sagtens få en tilsvarende shop i den prisklasse jeg omtaler.
Med i prisen er jo heller ikke rådgivning. Dette er jo også et flyvsk emne.
Creatingsite er funktionsmæssigt langt fra de stærkeste på markedet. (og fred være med det). Mange funktioner forvirrer alligevel mere end de gavner.
Helle - houseofkids.dk:Hvis enhver kunne kopiere den for 10.000 kr - så undrer det mig at vi ikke ser mere i den lækre kaliber
Ja, det undrer også mig. Lirumlarumleg er en af de shops som jeg løbende følger med i salget på for at se hvordan de arbejder på deres konvertering. Det er en af de butikker herhjemme som jeg personligt mener rammer deres publikum lige i røven.