Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode råd søges! Provisionslønnet salg.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Feb 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle aminoer¨

Jeg har brug for lidt gode råd:-)

Jeg er for nyligt blevet tilbudt og blive selvstændig kørende sælger for et accessories firma hvor man er rent provisions lønnet. Derfor vil jeg gerne høre om der er andre der har erfaringer med dette og hvilke fordele og ulemper jeg skal være OBS. på?

Er der endvidere gode råd til hvad man skal være OBS. på ved at starte op selvstændig modtages de også gerne:-)

Er helt ny i denne branche der hedder selvstændig og ren provision, så derfor dette indlæg.

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 00:36

Ren provision skal man kun acceptere at arbejde under, hvis man ved at man kan sælge rigtig godt. Det er den mest fair løsning for begge partere, men hvis du ikke er en god sælger (og du er jo lige begyndt), så kan de betyde at du ikke tjener noget i en periode. Det skal du jo have i mente!

Tilmeldt 11. Feb 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:21

Hej Andreas

Ja det har jeg skam i mente, men der er i forvejen opbygget 40 faste kunder i distriktet så starter ikke ud på bar bund:-)

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 15:55

gadegaard1:

Jeg er for nyligt blevet tilbudt og blive selvstændig kørende sælger for et accessories firma hvor man er rent provisions lønnet. Derfor vil jeg gerne høre om der er andre der har erfaringer med dette og hvilke fordele og ulemper jeg skal være OBS. på?

Er der endvidere gode råd til hvad man skal være OBS. på ved at starte op selvstændig modtages de også gerne:-)

Er helt ny i denne branche der hedder selvstændig og ren provision, så derfor dette indlæg.

Hej Gadegaard

Jeg har også smidt dig en pm, men giver lige et svar her også.

Jeg går ud fra at du som selvstændig skal ud og have cvr. nr og reelt set oprette et firma.

Nu har jeg set metoden et par gange, og syntes stadig det er en billig måde at hyre sælgere på. Og med mindre du har flere kunder, så syntes jeg reelt ikke det kan kaldes selvstændigt Wink

Er det din plan at få flere kunder hvor du sælger ydelser fra? Eller hvad er målet med at blive selvstændig Big Smile

Mvh. Martin

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)