Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp, har jeg lavet min Facebook side rigtigt?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 22. Feb 11
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :

hej alle

jeg synes ellers nok jeg plejer at kunne gnnemskue tingene på nettet, men jeg kan simpelthen ikke finde ud af om jeg ahr lavet min FB side rigtigt - deet skal blot være en side for mit coaching firma ( har ikke udfyldt noget endnu, blot oprettet)

Jeg skal blot bruge den til at "vise" mit firma og kunne skrive på siden

Er det den rigtige jeg har lavet?

http://www.facebook.com/home.php?react=1299613453%3Aaf08bd3f388856df3cc70ef7b21a9b73#!/profile.php?id=100001661803537&sk=wall

pft mange for jeres svar :0)

Mette

Fra Århus
Tilmeldt 9. Apr 09
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 21:03

Hej Mette

Du har lavet det som en profil, hvis jeg var dig ville jeg lave det som det der hedder en side. Dette gør du ved at gå ind på http://www.facebook.com/pages/create.php , hvorefter du blot vælger, hvad du vil lave en side for

Med venlig hilsen
Mads 

interesser: kommunikation - medie - reklamer - marketing

Fra Kolding
Tilmeldt 22. Feb 11
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 21:07

Hej Mads.

tak for dit svar :0)

Det er også den jeg er gået ind igennem og lavet den. Hmm så må jeg ha gjort noget forkert :0(

Problemet er så bare at når man først har oprettet sig med en mail adresse kan man ikke bruge den mail adresse igen og det er den enste jeg har, så jeg kan ikke lave en ny oprettelse. Kan man overføre den profil jeg har lavet til en side?

hilsen Mette

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 21:16

Mette Risgaard:
Problemet er så bare at når man først har oprettet sig med en mail adresse kan man ikke bruge den mail adresse igen og det er den enste jeg har

Hej Mette

Jeg kan se du er hostet ved one.com - her kan jeg se du har :

Ubegrænset antal e-mail-konti

Så du burde kunne oprette en mail mere i dit kontrol panel ;)

/allan

Fra Århus
Tilmeldt 9. Apr 09
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 21:16
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej igen

Du skal blot være logget ind med din almindelige facebookbruger. Når du har gjort det, klikker du på forrignævnte link og vælger "Virksomhed, organisation eller institution". Når du har givet det et navn, og klikket opret er du blot administrator - du skal altså ikke indtaste nogen email :-)

Vh, Mads

interesser: kommunikation - medie - reklamer - marketing

Tilmeldt 10. Feb 11
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 21:17

Du må have gjort det på en forkert måde.

Hvis du opretter en side er der ingen problem i at bruge den samme mail. Du får ligefrem en mulighed hvor du kan skifte fra din personlige profil og så over til din side. :)

Fra København
Tilmeldt 23. Aug 10
Indlæg ialt: 524
Fra  Bigum&Co Skrevet kl. 22:57

Måske der kan falde et par gode brikker plads hvis du ser denne video om opsætning på Facebook.

Beklager lydkvaliteten. Den er ikke ligefrem awesome, men det er minbe tegninger tilgengæld.

Setup på Facebook

Mvh

Thomas Bigum
Professionel håndtering af FB

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)