jeg synes ellers nok jeg plejer at kunne gnnemskue tingene på nettet, men jeg kan simpelthen ikke finde ud af om jeg ahr lavet min FB side rigtigt - deet skal blot være en side for mit coaching firma ( har ikke udfyldt noget endnu, blot oprettet)
Jeg skal blot bruge den til at "vise" mit firma og kunne skrive på siden
Du har lavet det som en profil, hvis jeg var dig ville jeg lave det som det der hedder en side. Dette gør du ved at gå ind på http://www.facebook.com/pages/create.php , hvorefter du blot vælger, hvad du vil lave en side for
Med venlig hilsen Mads
interesser: kommunikation - medie - reklamer - marketing
Det er også den jeg er gået ind igennem og lavet den. Hmm så må jeg ha gjort noget forkert :0(
Problemet er så bare at når man først har oprettet sig med en mail adresse kan man ikke bruge den mail adresse igen og det er den enste jeg har, så jeg kan ikke lave en ny oprettelse. Kan man overføre den profil jeg har lavet til en side?
Du skal blot være logget ind med din almindelige facebookbruger. Når du har gjort det, klikker du på forrignævnte link og vælger "Virksomhed, organisation eller institution". Når du har givet det et navn, og klikket opret er du blot administrator - du skal altså ikke indtaste nogen email :-)
Vh, Mads
interesser: kommunikation - medie - reklamer - marketing
Hvis du opretter en side er der ingen problem i at bruge den samme mail. Du får ligefrem en mulighed hvor du kan skifte fra din personlige profil og så over til din side. :)