Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konstruktiv kritik af iMania.dk part 2

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 230
Fra  iMania.dk Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære aminoer!

Jeg har efterhånden fået gennemført de fleste af de mange gode råd jeg fik sidste gang jeg spurgte og min konverteringsfrekvens for Google Adwords afspejler det også glimrende.

December: 1,16%

Januar: 2,88%

Februar: 3,53%

Dog er der selvfølgelig ikke direkte belæg for at sige det udelukkende skyldes sideoptimeringer da jeg selvfølgelig også har fået flere nye varer på lager og er begyndt at tage Dankort, men jeg er sikker jeg skylder en stor tak for de gode råd!

Hvad mangler jeg nu at få styr på? 

Jeg tænker lidt at mine knapper mangler en opkvikker så jeg hurtigere får folk til at lægge noget i kurven. Lige nu foretrækker jeg teksten "Læg i indkøbskurven" fordi der nok er en psykologisk effekt over at folk husker at de altid kan lægge mere i kurven fremfor en knaptekst som "Køb nu!!!". Jeg talte med en i går der foreslog de skulle være grønne? Vil det kunne gå på min ellers ret hvide og blå side? nogen der har et godt tip til mine call-to-action knapper eller andet der er helt galt?

Se min webshop her: iPhone tilbehør

Tilmeldt 28. Jul 10
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 15:27

Jeg synes helt klart at du skal prøve at splitteste og se om du får noget ud af at lave din knapper grønne istedet. Desuden synes jeg i samme omgang at du skal tilføje en læs mere om produktet-knap, da der lige nu ikke er noget visuelt der indikerer at man kan læse mere om dine produkter.

En ting der også kunne rykke lidt i din konvertering, kunne være at optimere din bestil-knap i indkøbskurven. Giv den en knap, lidt farve, og undersøg om det er den optimale tekst du bruger :-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Oct 10
Fra  iMania.dk Skrevet kl. 15:44

Tak for tippet,

Det skal i hvert fald prøves:)

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 706
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 16:23

Anders:

Kære aminoer!

Jeg har efterhånden fået gennemført de fleste af de mange gode råd jeg fik sidste gang jeg spurgte og min konverteringsfrekvens for Google Adwords afspejler det også glimrende.

December: 1,16%

Januar: 2,88%

Februar: 3,53%

Dog er der selvfølgelig ikke direkte belæg for at sige det udelukkende skyldes sideoptimeringer da jeg selvfølgelig også har fået flere nye varer på lager og er begyndt at tage Dankort, men jeg er sikker jeg skylder en stor tak for de gode råd!

Jeg tænker lidt at mine knapper mangler en opkvikker så jeg hurtigere får folk til at lægge noget i kurven. Lige nu foretrækker jeg teksten "Læg i indkøbskurven" fordi der nok er en psykologisk effekt over at folk husker at de altid kan lægge mere i kurven fremfor en knaptekst som "Køb nu!!!". Jeg talte med en i går der foreslog de skulle være grønne? Vil det kunne gå på min ellers ret hvide og blå side? nogen der har et godt tip til mine call-to-action knapper eller andet der er helt galt?

Se min webshop her: iPhone tilbehør

Hej Anders.

Du har en nydelig slider på forsiden - der skal være lidt mere call-to-action på den. Den er hel død og kedelig..

Stor call-to-action knap af en art.

Al det tekst for på forsiden - det er gabende kedeligt.. Hvorfor skal jeg scroll for at se det nyeste produkter på forsiden? Kunne man forestille sig at man bytte rundt på nyeste produkter delen og så al den tekst? 

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 706
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 16:27

Lige en hurtig note:
http://www.imania.dk/iphone-4-tilbeh-r-iphone-4-covers.htm

Så står der en kategori der hedder "Læder etui" - så klikker man der ind - og så er der ingen vare i kategorien. Så skal kategorien slet ikke være der i første omgang hvis man ingen vare har i den endnu. efter min mening. 

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Fra Århus
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 432
Fra  SpilMedSmil.dk Skrevet kl. 17:13

Hej!

Flot gået, det er da et pænt spring du har taget i din konvertering på ganske kort tid!

Jeg synes også du skal overveje at bytte rundt på placeringen af "nyeste produkter" og din tekst på forsiden. Synes teksten skræmmer end væk, da man skal scrolle ned for at se produkterne og tror mange vil falde fra inden da.

Derudover synes jeg også du skal få en knap der hedder noget i stillen af "læs mere om" ved dine produkter, så kunderne kan se at man kan læse mere om produkterne. I forbindelse med dine produkter, så synes jeg også godt du kunne bruge noget mere tid på produktbeskrivelserne, med det mener jeg at du skal skrive noget mere. De produkter jeg har været inde at kigge på har der ikke været ret meget tekst og ved nogle produkter er der slet ikke tekst. Derudover bør du nok også indtænke lidt mere seo i dine produktbeskrivelser. Få nogle flere overskrifter på produkterne.

Angående betalingsprocessen, så synes jeg at du skal lave noget visuelt der viser hvor langt man er i processen, således kunderne heller tiden kan se hvor meget de mangler før ordren er gået i gennem. Dette vil helt sikkert også have en god effekt. - er lige gået videre og kan se at det efterlyste grafiske element kommer når man går videre fra at indtaste kontakt oplysninger. Synes dog du skal  udvide den til også at gælde indtastning af kontakt og leveringsoplysninger.

Angående dine købsknapper kan jeg kun anbefale dig at eksperimentere lidt med nogle forskellige farver. Derudover kan jeg varmt anbefale dig at læse mere på dette link: Link omkring valg af farver til call to action knapper

Håber mit feedback kan bruges til noget :)

held og lykke med shoppen!

Med venlig hilsen

Emil Lykkeskov

Passioneret omkring online marketing & Ehandel.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:55

Alt ser godt ud dog kunne arbejdes mere med brand kampagne med artikler ud på google der videre formidler alt muligt godt om dit produkt altså mere søgeord optimering

Bloggen kan kan bruges på siden vis er god skrinbet til den interne links struktur på siden .

Anmelders af produkter hvad synes andre om dette produkt , findes der nogle forbruger analyser der viser hvad er meste holdbart billigste til prisen dette kunne få nogle til vælge dette produkt.

Vis vil starte med udbygge med link værdi egen siden kan der laves forskellige ting, laves eget forum på siden og udnyt kunderne egen kommentar end de kommer på andre sider , det giver største SEO værdi vis de ligger på egen side , det kræver dog en vis programmering vis det skal fremstå troværdigt, på egen siden , med effekten er stor i SEO og troværdighed og du bliver uafhængig af andre kilder skal betales og kan bedre kryds linke med det gode egen siden end f.eks. vis det ligger på trustpilot.dk

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 20:59

Anders:

Jeg syntes du skal læse denne artikel ;)

/allan

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Oct 10
Fra  iMania.dk Skrevet kl. 20:23

DesignYOU:

Anders:

Jeg syntes du skal læse denne artikel ;)

/allan

Nu er det jo fantastisk sjældent at folk giver sig til at lede efter indkøbskurven inden de kommer noget i den - og man bliver videreført til den lige så snart man kommer noget i den og dér er det helt tydeligt hvor den er.

Men kurven kan alligevel godt bruge et pift - det kan alting jo næsten:)

Jeg har fået til lidt arbejde og jeg har fået byttet lidt rundt og gjort forsiden lidt mere "produktorienteret" så der nu er en boks med tilfældige produkter under mit slideshow og nyeste produkter under teksten.

Der er rigelig af optimering at tage fat på nu, men jeg tager selvfølgelig stadig gerne imod flere gode råd:)

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 05:43

Anders:
Men kurven kan alligevel godt bruge et pift

Det har du nemlig ret i, det er muligt du syntes den er tydeligt nok men hvad hjælper det hvis dine kunder ikke syntes det?

En synlig kurv er vigtigere end du tror ... ja selv farver på knapper har en indflydelse på om du konvertere max ....

/allan

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)