Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg søger bruger(e) til test af crawler

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 10. Oct 08
Indlæg ialt: 62
Fra  Bitrake Skrevet kl. 00:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Vi har gennem det sidste års tid brugt rigtigt mange ressourcer på at udvikle en crawler/ui hvor der har været rigtig meget fokus på at det er hurtigt at sætte crawls op plus at teste dem. Alt konfiguration foregår gennem en browser

Den kan bruges til at hente information ala det boliga gør eller jobindex som scanner jobannoncer. Den kan også bruges til overvågning af blogs eller andre hjemmesider.

Pt bruger vi den internt i huset men vi overvejer om den kunne tilbydes som en service hvor man så betalte efter forbrug.

Derfor søger vi nogle personer/firmaer som har et behov for at hente information på nettet og som vi kan bruge som testcases og eventuelt sparre med omkring behov.

Det vi kan tilbyde er at sætte crawls op i vores system og sende data videre på en form som er brugbar for vores testcase. Dette er ganske kvit og frit mod at vi får lidt input den anden vej.

Mvh

Niels

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 15:39

Prøv at lave det som en opgave på amino freelancer. Der er rigtig mange freelancere, og der er endda nogle, som kun er aktive derinde. Så kan du helt sikkert få noget godt feedback, og måske en partner :=)

Fra København
Tilmeldt 10. Oct 08
Indlæg ialt: 62
Fra  Bitrake Skrevet kl. 16:13

Jeg kan egentlig godt se at overskriften ikke er så passende. Det ville have været mere korrekt at skrive at vi søger 'brugere'. Vi er ikke på udkig efter en partner der kan hjælpe med vedligehold etc

Dealen er at vi giver adgang til en service mod lidt feedback. 

Så det er ikke en typisk freelancer opgave, men tak for tilbagemelding og jeg vil prøve at ligge den på

Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 21:17

Niels Boldt:

Jeg kan egentlig godt se at overskriften ikke er så passende. Det ville have været mere korrekt at skrive at vi søger 'brugere'. Vi er ikke på udkig efter en partner der kan hjælpe med vedligehold etc

Den er nu rettet Wink

mvh

Jan

Fra Århus
Tilmeldt 28. Feb 11
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 13:22

Hej Niels

Jeg er interesseret hvis du stadig har nogle pladser til overs. Skriv til mig hvis der er, så skriver jeg hvad min side går ud på :)

Rasmus

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)