Andreas @ Det tænkte jeg også kort over. Den primære forskel er næsten at Artiseer koster 50 dollars, mens det her koster $ 87 - og det her har en fancy video!
Den primære forskel er nok at Headway foregår direkte i browseren og artisteer er et stykke software til computeren.
Jeg skal helt klart prøve headway da jeg har benyttet mig af artisteer ellers, og artisteer er udemærket men også meget begrænset. Det andet her ser umiddelbart ved første øjekast meget flexibelt ud, og ikke destomindre, foregår det direkte i browseren hvilket jeg ser som et stort +!
Og prisen er sku ligegyldigt når man er nede i de beløb.
Den primære forskel er nok at Headway foregår direkte i browseren og artisteer er et stykke software til computeren.
Jeg skal helt klart prøve headway da jeg har benyttet mig af artisteer ellers, og artisteer er udemærket men også meget begrænset. Det andet her ser umiddelbart ved første øjekast meget flexibelt ud, og ikke destomindre, foregår det direkte i browseren hvilket jeg ser som et stort +!
Og prisen er sku ligegyldigt når man er nede i de beløb.
Ja, det har du ret i. Det bliver spændende at se hvor meget man kan lave med det, og om det er svært :=) @halfdan timm - man kan ikke sammenligne prisen, for man skal have photoshop før man kan bruge artiseer (right?), så prisen er højere i sidste ende hos artiseer. Det er lidt ligesom når man køber en telefon til 1 krone i stedet for 1000, men hvor man så får et mega dyrt abonnement :D
Det er da i hvert fald en stor fordel, Andreas, så den pointe tager jeg hatten af for. Det er også rart med en telefon-analogi i stedet for den normale bil-analogi!
Det er da i hvert fald en stor fordel, Andreas, så den pointe tager jeg hatten af for. Det er også rart med en telefon-analogi i stedet for den normale bil-analogi!
Haha ja, jeg kunne ikke umiddelbart lave det til en bil-analogi :D
Følger spændt med.....kunne godt have brug for noget så simpelt til en ny hjemmeside på min søns skole. Mon det kan lade sig gøre????
:-)Nanna
Det afhænger af hvad siden skal indeholde? er det en side med information og aktivitetskalender og billeder af evt. arrangementer så er det let og lige til. :)