Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fuuuu.....kkkk :) det er dog det vildeste WP design jeg har set til wordpress :)

Side 2 ud af 4 (36 indlæg)
Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 08:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Andreas @ Det tænkte jeg også kort over. Den primære forskel er næsten at Artiseer koster 50 dollars, mens det her koster $ 87 - og det her har en fancy video! Big Smile

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 09:36
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Den primære forskel er nok at Headway foregår direkte i browseren og artisteer er et stykke software til computeren.

Jeg skal helt klart prøve headway da jeg har benyttet mig af artisteer ellers, og artisteer er udemærket men også meget begrænset. Det andet her ser umiddelbart ved første øjekast meget flexibelt ud, og ikke destomindre, foregår det direkte i browseren hvilket jeg ser som et stort +!

Og prisen er sku ligegyldigt  når man er nede i de beløb.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:50

JEg venter gerne og høre spændt fra jer der tester det

www.opti-web.dk/

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 10:11

Den sgu da nice ud :)

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 10:59

Jeg følger lige med her - ser spændende ud, men vil også meget gerne høre andres erfaringer :)

Bendtsen

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 11:12

BruunMedia:

Den primære forskel er nok at Headway foregår direkte i browseren og artisteer er et stykke software til computeren.

Jeg skal helt klart prøve headway da jeg har benyttet mig af artisteer ellers, og artisteer er udemærket men også meget begrænset. Det andet her ser umiddelbart ved første øjekast meget flexibelt ud, og ikke destomindre, foregår det direkte i browseren hvilket jeg ser som et stort +!

Og prisen er sku ligegyldigt  når man er nede i de beløb.

Ja, det har du ret i. Det bliver spændende at se hvor meget man kan lave med det, og om det er svært :=)
@halfdan timm - man kan ikke sammenligne prisen, for man skal have photoshop før man kan bruge artiseer (right?), så prisen er højere i sidste ende hos artiseer. Det er lidt ligesom når man køber en telefon til 1 krone i stedet for 1000, men hvor man så får et mega dyrt abonnement :D

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 11:27

Det er da i hvert fald en stor fordel, Andreas, så den pointe tager jeg hatten af for. Det er også rart med en telefon-analogi i stedet for den normale bil-analogi! Wink

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 11:30
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Halfdan Timm:

Det er da i hvert fald en stor fordel, Andreas, så den pointe tager jeg hatten af for. Det er også rart med en telefon-analogi i stedet for den normale bil-analogi! Wink

Haha ja, jeg kunne ikke umiddelbart lave det til en bil-analogi :D

Fra 8000 Århus C
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 11:46

Følger spændt med.....kunne godt have brug for noget så simpelt til en ny hjemmeside på min søns skole. Mon det kan lade sig gøre????

:-)Nanna

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 13:01

NannaP:

Følger spændt med.....kunne godt have brug for noget så simpelt til en ny hjemmeside på min søns skole. Mon det kan lade sig gøre????

:-)Nanna

Det afhænger af hvad siden skal indeholde? er det en side med information og aktivitetskalender og billeder af evt. arrangementer så er det let og lige til. :)

Side 2 ud af 4 (36 indlæg)