Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tysk korrektur hjælp

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Harboøre
Tilmeldt 8. Jul 07
Indlæg ialt: 106
Fra  DecoyUniverse.com Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Har fået hjælp fra et par flinke Aminoer til lidt engelsk korrektur på en mindre brochure jeg er ved at få lavet, så vil lige høre om der også er en der kan løbe vores tyske oversættelse igennem, og redde os fra nogle dumme fejl. her kommer teksten, først på dansk, og så vores oversættelse:

Allerede under testen med en prototype viste Lokkebukken sin store effektivitet.

Råvildtet kom helt ind på 4-5 meters afstand før de opdagede der var noget,
som ikke var helt, som det burde være.

Første aften under en test i august 2010, lykkedes det mig, at lokke
en gammel kapital Svensk guldbuk frem fra skoven.
Denne buk er senere opmålt til 160 CIC points.

 Efter en sidste opgradering til antirefleks behandling på begge sider, er lokkebukken nu klar til at blive din nye ”bedste ven” under bukkejagten.

 

 

 

Schon unter Test mit einem Prototyp zeigten den Reheteaser seine große Wirksamkeit.

 Ein Rehbock kam bis 5-7 Meter den Reheteaser entfernt,vorher er dort entdeckt dass etwas  nicht ganz richtig sein. Erste Abend bei einem Test im August 2010 gelang es mir einer alten schwedischen Goldrehbock aus dem Wald zu locken. 

Dieses Rehbock wurde später auf 160 CIC Punkten gemessen.  Nach einer letzten Upgrade auf die anti-reflektierende Beschichtungen auf beiden Seiten, ist den Reheteaser jetzt bereit, Ihre neuen "Besten Freund " während der Jagd zu werden.

Venlig hilsen

Flemming 

Fra Horsens
Tilmeldt 9. Mar 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Flemming,

et godt bevis for at google er ikke helt optimal til længere oversættelser ;-)

Sige til, hvis du stadig har brug for at få det på tysk, så kan jeg lige hjelpe dig.

Hilsen,

Matthias

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Jul 05
Indlæg ialt: 414
Fra  MedieMarketing Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Flemming,

Har I fundet hjælp? Ellers har jeg en tysk kone, som måske kan hjælpe med at få det omsat til noget "læseligt" tekst? :)

Martin

ONLINEAFDELINGEN.DK - Sammensæt din egen onlineafdeling.

Se mere på www.onlineafdelingen.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)