Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Positive navne om læring?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Holbæk
Tilmeldt 25. Jan 10
Indlæg ialt: 9
Fra  Din flinke nabo Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har brug for hjælp, til at finde det helt rigtige navn, til min kommende virksomhed. Og håber at I kan komme med en masse gode ideer til mig.

Jeg er folkeskolelærer, og ser i min dagligdag, hvor mange elever der ikke får den hjælp de har brug for. Derfor vil jeg lave et privat tilbud om ekstraundervisning.

Det bliver et tilbud hvor den enkelte elev er 100% i fokus, og hvor undervisningen vil blive sammensat, så den passer til elevens faglige forudsætninger, samt ud fra elevens læringsstile.

Min mening er at skabe noget undervisning (primært dansk), hvor eleven får gode succesoplevelser, til at komme godt vidre i skolen. Jeg vil primært sammensætte undervisningen så jeg er tilstæde en gang om ugen, hvor jeg ser hvad eleven har lavet, tester forbedringer og gennemgår næste uges øvelser med elev og forældre.Det er så meningen at eleven skal arbejde selvstændigt, med støtte fra forældrene med de opgaver jeg har lavet.

Det er meget vigtigt for mig at det hele har en positiv vinkel, også navnet;).

Jeg vil gerne komme til at leve af det her på et tidspunkt, men kunne godt tænke mig at få ideer til, hvordan jeg kan udvide forretningen, så jeg også laver noget andet end en til en undervisning.

Så kære Amino folk, hvad skal virksomheden hedde, og hvordan udvider jeg forretningen?

Med venlig hilsen Sisse

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 10:57

Vinderskolen! Big Smile

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 11:05
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Noget med "leg" eller "spil". 

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 11:28