Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor kan man have sin server stående?

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 2. Dec 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 02:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Da vi bl.a. hoster en del for Videnskabsministeriet og IT & Telestyrelsen og dermed staten er man nød til at følge DS-484 2005. Staten kan dog ikke kræve at man er certificeret af konkurrencehensyn, blot at man følger kravene. Vi er årligt igennem IT revision såvel som kundeanmodede revisor besøg for at den enkelte kunde kan verificere i sit bagland (ofte ved større aktieselskaber) at vi rent faktisk følger retningslinierne.

Men det er da ingen hemmelighed at de guidelines der opstilles i DS-484 primært finder anvendelse hos kunder med et vist serviceniveau. Mindre kunder vil sjældent kunne bruge det til noget eller ønske at betale for det ekstra tidsforbrug der er forbundet med det.

Vores drift udover kundeservere altså vores infrastruktur, procedurer og rutiner herunder backup og katastrofeberedskab enten følger og overgår som regel også væsentligt standarden.

Vi er lige nu i en process i samarbejde med Deloitte for at blive certificeret.

Hvorfor?

Med venlig hilsen / Best regards

Adm. direktør - Martin Helms

Telefon: +45 70 22 33 04

Videnskabs ministeriet – Elsparefonden – IT-Borger.dk – handicap.dk
    Københavns biblioteker – Københavns teater – Kanal 4 & 5 – IT & Telestyrelsen
     Danish Air Transport – DHL Air and ocean – Hilton Copenhagen Airport hotel – Bolius.dk

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 09:16

Mhelms:

Hvorfor?

Udelukkende interesse, DS-484 har lagt på mit natbord for et par uger siden, ligesom complaincy-manifestet for et par stører danske og europæiske virksomheder også har været blandt natlæsningen. Min umiddelbare motivation er selvølgelig at bruge det til at dokumentere at vi i min virksomhed overholder, og altid har overholdt, standarden (heriblandt også ISO-27001, og BS-7799).

Sekundært har jeg haft en del forespørgsler på det :)

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 14:50

Har tidligere haft server hos rackhosting.com og de kan godt anbefales.

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)