LOL |
Lave et PC spile om det
LOL |
Lave et PC spile om det |
Moon Design - Webdesign og Logo Design
Fedt så mange der vil deltage, med en masse forskellige, realististe og sjove bud! :-D
Kunne være ret så sjovt at prøve! :-P |
Kom i tanke om at der for noget tid siden var en artikel med den unge fyr som fandt på at deltagerne fra Paradise skulle være gæstebartendere. http://www.fyens.dk/article/1644595:Middelfart--20-aarig-stribonit-spinder-guld-paa-Paradise-Hotel Det er en ung gut der vil frem i verden, og som så ideen før alle andre. Edit: Var lige hurtig nok, har rettet linket, men det er stadig kun til en kort version af historien, lader til den kun var i papirsudgaven af stiften. |
Nej de køber nok ikke dagligvarer, men hvad med matas, tøjbutikkerne, caféteriet og kiosker, der som regel ligger i indkøbscentrene? |
Flere af budene har vist været realiseret. Jeg mener, at den bedste måde at tjene penge på mht. Paradise Hotel er at slukke for lortet, og så bruge sin tid på noget, der kan inspirere eller udvikle én i stedet. |
Hej med dig :-)
Jeg skrev et hurtigt blogindlæg om paradise sidste sidste år. Det gav ca. 500 besøg på et par dage.
Jeg er sikker på at hvis man dagligt skrev nyheder om hvad der sker på paradise hotel, ville man kunne tjene et par kroner på det. :-) |
Mvh
Mathias Bak