Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Paradise Hotel game!

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 2. Feb 11
Indlæg ialt: 134
Fra  KnowledgeDesign Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :

LOLSkype-BigSmileYesYes

Tilmeldt 5. Mar 11
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 15:57

Lave et PC spile om det Stick out tongue

Moon Design - Webdesign og Logo Design Yes

Fra København Ø
Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 569
Skrevet kl. 17:22

Fedt så mange der vil deltage, med en masse forskellige, realististe og sjove bud! :-D

web956:

Lave et PC spile om det Stick out tongue

Kunne være ret så sjovt at prøve! :-P

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 17:41
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Kom i tanke om at der for noget tid siden var en artikel med den unge fyr som fandt på at deltagerne fra Paradise skulle være gæstebartendere.

http://www.fyens.dk/article/1644595:Middelfart--20-aarig-stribonit-spinder-guld-paa-Paradise-Hotel

Det er en ung gut der vil frem i verden, og som så ideen før alle andre.

Edit: Var lige hurtig nok, har rettet linket, men det er stadig kun til en kort version af historien, lader til den kun var i papirsudgaven af stiften.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:42

Claus von Arenstorff:

RJM:

Smid dem ind i en varevogn og kør dem rundt hele landet og få dem til at stå i et råddent indkøbscenter et eller andet sted, så deres fans kan stille dem spørgsmål om livet på paradise hotel og få autografer, mens indkøbscenteret og butikkerne får øget omsætning, pga. trækplasteret.

Jeg tror ikke, at folk der ser Paradise også selv handler ind. Størstedelen af seerne bor hjemme hos mor, og går i folkeskole.. 

Nej de køber nok ikke dagligvarer, men hvad med matas, tøjbutikkerne, caféteriet og kiosker, der som regel ligger i indkøbscentrene?
Tror generelt de unge køber meget tøj, make-up, cigaretter, blade, slik osv. og der er mange der har fritidsjob mens de bor hjemme hos mor og far, så nogle af de unge har mange penge mellem hænderne.

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 22:10

Flere af budene har vist været realiseret.

Jeg mener, at den bedste måde at tjene penge på mht. Paradise Hotel er at slukke for lortet, og så bruge sin tid på noget, der kan inspirere eller udvikle én i stedet.

Hej med dig :-)

Fra København
Tilmeldt 11. Sep 09
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 22:15

Jeg skrev et hurtigt blogindlæg om paradise sidste sidste år. Det gav ca. 500 besøg på et par dage.

Jeg er sikker på at hvis man dagligt skrev nyheder om hvad der sker på paradise hotel, ville man kunne tjene et par kroner på det. :-)

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)