Hej. Jeg ønsker at starte en købmand. Huslejen er desværre lidt høj og for at være sikker på at jeg kan få det til at kører rundt vil jeg gerne ha lidt hjælp af jer:-) 1: Ved I hvad man for i % af salg for tip/lotto, cigaretter, blade/aviser, chokolade, filmudlejning, postdanmark/gls, blomsterbinder, gas, kølevarer samt klippekort/buskort 2: hvormeget tror I der bliver solgt for ca pr dag af tips/lotto alene, cigaretter alene osv? Beliggenheden i 2 km væk fra aalborg centrum. Håber på gode svar som måske kan hjælpe mig lidt på vej:-)
|
hassanm:1: Ved I hvad man for i % af salg for tip/lotto, cigaretter, blade/aviser, chokolade, filmudlejning, postdanmark/gls, blomsterbinder, gas, kølevarer samt klippekort/buskort
Tips-Lotte giver vist 15% af omsætningen
Cigaretter afhænger af salgsprisen. Men der er kun 7-20%, hvis du sælger til "normal" supermarkedspris
Chokolade afhænger igen af salgsprisen. Men et supermarked har typisk 20-50% alt efter mærke
hassanm:2: hvormeget tror I der bliver solgt for ca pr dag af tips/lotto alene, cigaretter alene osv?
Det er umuligt at svare på, da det er svært at forudse, hvilket kundegrundlag som du kan bygge op...