Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

fyret pr email..

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Nå, nu har jeg læst det igennem et par gange, og forstår det tydeligvis ikke - men bonus nok med -60 og -20, det da vidst (næsten) ny rekord Yes

@ Mark, du selvfølgelig velkommen til at forklare mig baggrunden for spørgsmålet: 

Må det firma jeg var ansat i udlevere min private emailadr. til deres advokat, uden mit samtykke??

Nu hvor jeg efter at have læst indlæggene de første 10 gange, stadig ikke har fanget det - det er jo efterhånden ret klart at det ikke er for at få en form for kompensation. 

Der bare ingen der kan svare mig på hvad bevæggrunden så er? Skype-Wink

Hav' en godaften folkens. 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 23:27

Martin :

Der bare ingen der kan svare mig på hvad bevæggrunden så er? Skype-Wink 

Den tror jeg du skal have trådstarter til at svare på, og ikke mig.

Jeg forsøger bare at sige at det er dårlig amino-ånd at tro det værste om folk.

Der kan være mange grunde til spørgsmålet. Hvis jeg spørger om det er lovligt når en DSB kontrollør spørger efter mit CPR nummer, så betyder det ikke at jeg forsøger at snyde for at betale en bøde. Det kunne også bare være min nysgerrighed, eller at jeg er følsom overfor mine personlige oplysninger.

Tilmeldt 4. Mar 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 10:04

Hej Alle

Det er ikke for at score lette penge... Grund til at jeg spørger, er at jeg er i tvivl om det var lovligt.... Og om man kunne give firmaet en næse for det... Så andre ikke kom ud for det samme... Jeg skal ikke klage...havde regnet med at jeg KUN fik en mdr's løn under opsigelsen, men får 2 mdr's løn.. :)... Så det er IKKE for pengenes skyld...

Men ret, skal være ret... har firmaet lavet noget lort, skal de vide det, så det kan rettes til fremtidige sager...

Tilmeldt 22. May 10
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 10:13

"Det slog mig bare om det VAR lovligt at udlevere en emailadr, uden samtykke"

??? Det er en e-mailadresse vi taler om.. Det svarer vel næsten til at de får dit tlf.

Burde du ikke bare droppe det, og komme videre. Lyder ikke som en sag der er værd at koge suppe på

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 10:37
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det var da en sur situation at stå i. Husk at uanset hvor uoverskueligt det hele ser ud nu, så lysner det hele sikkert igen Smile

Advokaten agerer på sin klients vegne.  De må såmænd godt udlevere din adresse - så mon ikke også de må bruge emailadressen. 

Fokus på kampen på om et lille problem kan være en behagelig afledning fra at tage stilling til de problemstillinger, der har betydning for ens fremtid. Det er dog de store problemstillinger, der er vigtige at få set på for at komme videre i livet og få det godt igen :-)

God bedring herfra Smile

Sparetips på Sparefeber.dk

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)