Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google - Fra side 1 til aller sidste side ?

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 4. Mar 10
Indlæg ialt: 74
Fra  Gratisrabat.dk Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael Christiansen: Tak for tips og link hehe. :) 

Davidl: De usynlige links du kan se er nok fra dropdown-listen som lister tøjmærkerne. Hvilke tomme undersider kan du se?

TheisM: Jeg kan godt se problemet i det du skriver og har også tænkt meget på det. Men jeg oplever andre konkkurrende sider som gør det samme uden at have problemer?

Gratisrabat.dk - Nye og nyttige rabatkoder dagligt. Kom ind og få rabatter til netbutikker i hele Europa.

Fra Roskilde
Tilmeldt 4. Mar 10
Fra  Gratisrabat.dk Skrevet kl. 23:38

Okay nu er jeg lost... Tongue Tied

Google har gjort det samme med de 2 andre domæner jeg ejer ??

Billigshaver.dk og Parfumecity.dk som begge har eksisteret i flere år og altid ranket udemærket??

Hvad sker der her ? Crying

Gratisrabat.dk - Nye og nyttige rabatkoder dagligt. Kom ind og få rabatter til netbutikker i hele Europa.

Fra Struer
Tilmeldt 15. Jun 10
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 23:59
Fra Roskilde
Tilmeldt 4. Mar 10
Fra  Gratisrabat.dk Skrevet kl. 00:09

Det kan desværre godt se sådan ud :(

Så er det jo umuligt for en affiliate branche at overleve igennem Google.

Det har godt nok været spild af meget langt og hårdt arb. hvis dette er realiteterne fremover fra Google.

Fra Roskilde
Tilmeldt 4. Mar 10
Fra  Gratisrabat.dk Skrevet kl. 00:11

Det undre mig så bare meget at det samme er sket for parfumecity.dk som har unikt indhold hele vejen igennem, da det ikke er en affiliate side og alle produkt beskrivelser er håndskrevet?

Fra Struer
Tilmeldt 15. Jun 10
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 00:21

Men jeg tror snarere at sitet er derangeret på grund af DC (duplicate content)

Hvis man kigger på dine beskrivelser, så er de ikke unikke, jeg har taget en tilfældig og lagt på google-search, og der kommer der utallige resultater op:

http://www.google.dk/#hl=da&source=hp&biw=1366&bih=681&q=Gul+sandal+med+rem+over+vrist+og+t%C3%A5+med+sort+sp%C3%A6nde.+Ruskind+p%C3%A5+tr%C3%A6defladen+%26+kork+s%C3%A5l+med+sort+EVA+unders%C3%A5l.&btnG=Google-s%C3%B8gning&aq=f&aqi=&aql=&oq=Gul+sandal+med+rem+over+vrist+og+t%C3%A5+med+sort+sp%C3%A6nde.+Ruskind+p%C3%A5+tr%C3%A6defladen+%26+kork+s%C3%A5l+med+sort+EVA+unders%C3%A5l.&fp=4463cb414ca73eaf

som er teksten fra denne side:

http://www.outletcity.dk/sandaler/716516589-birkenstock-sandal.html

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9733
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 01:04

Sara Schousen:

Det har godt nok været spild af meget langt og hårdt arb. hvis dette er realiteterne fremover fra Google.

Du har såmænd bare lavet en meget udbredt strategisk fejl - at satse alt for meget på organisk (gratis) trafik alene til din virksomhed. Særligt når det så enddag hovedsageligt er en enkelt organisk kilde - Google, så er det en uhyre farlig strategi.

Du skal være glad for den gratis trafik du får fra Google - så længe du får den. Men du SKAL kunne overleve uden. Ellers har du i praksis overdraget hovednøglen til Google. Og Google HAR altså ikke nogen speciel loyalitet overfor vores websites :)

Det er de forhold du bliver nødt til at lære at leve med.

Fra Roskilde
Tilmeldt 4. Mar 10
Fra  Gratisrabat.dk Skrevet kl. 13:48

Mikkel deMib Svendsen:

Sara Schousen:

Du har såmænd bare lavet en meget udbredt strategisk fejl - at satse alt for meget på organisk (gratis) trafik alene til din virksomhed. Særligt når det så enddag hovedsageligt er en enkelt organisk kilde - Google, så er det en uhyre farlig strategi.

Du skal være glad for den gratis trafik du får fra Google - så længe du får den. Men du SKAL kunne overleve uden. Ellers har du i praksis overdraget hovednøglen til Google. Og Google HAR altså ikke nogen speciel loyalitet overfor vores websites :)

Det er de forhold du bliver nødt til at lære at leve med.

Det kan jeg kun give dig ret i.

Men jeg har bare aldrig gennemskuet andre gratis/billige trafikkilder, da jeg ikke har en stor kapital til markedsføring desværre.

Men jeg må bare igang med at lave research og læse mig frem til alternative trafikkilder :-)

Fra Roskilde
Tilmeldt 4. Mar 10
Fra  Gratisrabat.dk Skrevet kl. 13:49

SEO-manden:

Det kan godt være svaret desværre :-(

Men må bare klø på med at prøve at komme uden om duplikeret indhold, selvom det godt nok bliver en gåde hehe. Geeked

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9733
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 13:54

Sara Schousen:
Men jeg må bare igang med at lave research og læse mig frem til alternative trafikkilder :-)

Jeg ville nok starte et andet sted ...

Hvis dit forretningskoncept er så uprofitabelt (eller dårligt konverteringsoptimeret), at der ikke er råd til at betale for trafik, så ville jeg starte med at optimere dette først.

Det er en svær strategi udelukkende at satse på gratis trafik

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)