Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du have mine kunder?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Vi søger samarbejdspartnere over hele landet indenfor alle faggrupper. (murer, tømrer, vvs, elektriker, vognmænd, vinduespudsere, rengøring m.m)

Om du har et enkeltmandsfirma, eller er et større firma med en stor medarbejderstab betyder ikke noget, så længe dig og dit firma står for optimal service og kvalitet, og er klar til flere kunder!

Kort fortalt går det ud på at dit firma bliver en del af vores ”medarbejderkartotek”. Dernæst står vi for markedsføring og opsøgende salg. Alle kunder der herefter henvender sig til os ”sender vi videre” til den samarbejdspartner der er i området indenfor den faggrupe kunden efterspørger.

Vi har flere løsningsmodeller til en samarbejdsaftale. Kontakt mig for yderligere info på jax@hotmail.dk

Særligt tilbud til webdesigner/grafiker! Gerne Drupal eller Typo3 ekspert! Kontakt mig for yderligere info!

Mvh. Jesper Jakobsen

Fra Rødding
Tilmeldt 6. Aug 09
Indlæg ialt: 429
Fra  Pilanto Skrevet kl. 14:22

Hej Jesper

Jeg har sendt dig en e-mail Smile

Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:51

Hej Jesper

Kan muligvis hjælpe dig. Du kan se mere på www.andersen-as.dk

Venligste hilsner

Jens

Fra Chai Nat
Tilmeldt 10. Jun 07
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 15:07
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Jeg har selv et murerfirma. Igennem flere år er vi blevet kontaktet af flere firmaer der mente de havde fundet de vise sten.  Byggestart,, Fagagenten,, Byg og Bolig. og hvad de nu kalder sig. Ingen af disse firmaer kan skaffe noget seriøst arbejde, måske en enkelt ordrer i ny og næ.  Nej det eneste der virker er de personer der har firmaet driver et seriøst og fredadrettet firma.  Så et godt råd til alle der tror de får en masse arbejde den vej,, hold jer væk fra de platten-slagere

Fra Hundested
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 457
Fra  Fatsak Skrevet kl. 15:16

Henrik:

Jeg har selv et murerfirma. Igennem flere år er vi blevet kontaktet af flere firmaer der mente de havde fundet de vise sten.  Byggestart,, Fagagenten,, Byg og Bolig. og hvad de nu kalder sig. Ingen af disse firmaer kan skaffe noget seriøst arbejde, måske en enkelt ordrer i ny og næ.  Nej det eneste der virker er de personer der har firmaet driver et seriøst og fredadrettet firma.  Så et godt råd til alle der tror de får en masse arbejde den vej,, hold jer væk fra de platten-slagere

Hej Henrik

Jeg er helt enig, man skal selv skaffe kunderne til sit eget firma.
Og man skal ikke regne med at få arbejde igennem andre.

VH Camilla

Fra Grindsted
Tilmeldt 8. Jan 11
Indlæg ialt: 320
Fra  CRC Scriptor Skrevet kl. 15:17

Hej Henrik

Det er farligt altid bare at pege fingre ad andre, men ja plattenslagere findes inden for alle brancher også denne.

Det jeg tænker på når jeg siger det er farligt at pege fingre ad andre, er at man også skal huske at kigge ind ad?

Jeg bestilte før jul et tilbud på vinduer og døre, hvor et af disse firmaer formidlede kontakt til 3 håndværkere som alle ringede og sagde de ville komme og kigge, da datoen oprandt og tidspunktet lige så, kom ingen af disse håndværkere.

Der er mange håndværkere der er rigtig gode håndværkere, men mangler fagligheden inden for salg og markedsføring og så er der selvfølgelig også gruppen der kan begge dele.

Giv Jesper en chance, nu kender jeg ikke personligt firmaet, men har som sagt haft fornøjelsen af en god repræsentant og 3 knap så gode håndværkere hvad angår aftaleoverholdelse.

Med venlig hilsen
Carsten

Vil du gerne have stærke, konvertérbare tekster - klikker du her 

Fra Hundested
Tilmeldt 4. Jan 11
Fra  Fatsak Skrevet kl. 15:31

Hej Carsten

Problemmet med disse 3 tilbud fra håndværkere på små opgaver er,
at normalt kører disse på timepris og ikke som tilbud.

Håndværkerne får jo ikke penge for at køre ud til kunden, måle op og så lave et tilbud.
Så i bund og grund når der altid kommer 3 ud til sådan en opgave er det i gennemsnit
tidsspild.

Mindre tømrer opgaver laves på timepris og størrere opgaver laves efter tilbud.

Jeg kan godt forstå en tømrer ikke giver gider et tilbud på at sætte en dør i eller lave en vindueskarm e.lign. Det er hovedsageligt det der er problemet med disse firmaer som f.eks. byggestart.

Dertil kommer at der koster mange penge om året overhovedet at være medlem og hvis der kun kommer små opgaver ind, så kan det ikke betale sig for håndværkerne.

Hertil kommer det at man som håndværker som regel ikke bliver kontaktet igen, når kontakten er kommet fra et andet firma. Næste gang kunden skal have lavet noget andet så går de ind på f.eks. byggestart igen og finder den billigste.

Så rent forretningsmæssigt er det rigtig dårligt for håndværkerne.

Fra Grindsted
Tilmeldt 8. Jan 11
Indlæg ialt: 320
Fra  CRC Scriptor Skrevet kl. 15:54

Hej Camilla

Hvad er en mindre opgave for dig? Vi har en 1. sal hvor alle vinduerne skal skiftes og en stueetage hvor alle vinduer samt døre skal skiftes.

Det er umiddelbart ikke en enkelt dør eller et vindue, så har jeg en svoger som er uddannet tømrer der kan hjælpe mig med det og så tager vi i et byggemarked eller finder en netbutik med det vindue vi mener er det rigtige for os.

Uanset hvad, er det for dårligt at en håndværker ringer ud og laver aftaler om at komme der og der, hvor man som familie skal have det passet ind.
Når de så ikke overholder deres aftaler er det dem selv, samt for eksempelvis byggestart det falder tilbage på.

Jeg er enig i at det kan være for dyrt at være kunde ved sådan et firma, dog skal en del håndværkere overveje at ansætte en deltidssælger eller markedsføringsperson som også står for at være en hård hund overfor håndværkerne, så de kommer ud til de aftaler der bliver lavet.

Man kan altid stille for og i mod op i sådanne sager, man skal bare huske altid at kigge indad og starte med at kalde alle disse firmaer plattenslagere, som formidler kontakten, fra håndværker til slutkunde er for mig at se ikke korrekt!

Carsten

Vil du gerne have stærke, konvertérbare tekster - klikker du her 

Fra Hundested
Tilmeldt 4. Jan 11
Fra  Fatsak Skrevet kl. 16:18

Hej Carsten

Vinduer og dører har alle gode håndværkere fast pris på pr. dør og pr. vindue, dog er det de færeste der ikke vil tjene lidt på materialerne :-)

Jo jeg kan godt forstå du bliver skuffet når de ikke kommer, det er heller ikke spor seriøst. Dog er det desværre sådan nogle byggestart tiltrækker...
Dem der ikke selv kan skaffe kunder og åbenbart har meget tid til at tjekke nettet for nyindkomne opgaver dagen lang.

JJa alle håndværksvirksomheder burde gøre det og jeg tror også de fleste gerne ville. Men nu er håndværksbranchen jo rimelig presset i priserne, så det er nok de færreste der har råd. Så det er tit mester der kører rundt og laver tilbud holder styr på medarbejderne osv.

Vi har på Byg-til-lavpris.dk oprettet muligheden for netop den løsning du nævner.
Du som kunde kan købe materialerne så billigt som muligt. Derefter kan du vælge at få en håndværker til at udfører arbejdet. Vi formidler kontakten til en rigtig dygtig håndværker som vi kender 100 % Medlem af dansk byggeri og med økonomien i orden. En som altid overholder aftaler. En som er fair i pris, måske ikke den billigste, men en der laver det ordentligt. Men der er kun mulighed for at få 1 ud og kigge på det og det er den vi vælger.

Vi har desværre kun mulighed for dette i hovedstadsområdet, da vi kun tager håndværkere ind vi kender.

Og så til dit spørgsmål om lille eller stor opgave, hvis det er en opgaver kun med arbejdsløn der ikke overstiger 12.000 så er det en mindre opgave. De fleste seriøse kan fortælle dig en ca. pris over telefonen.

Fra Lynge
Tilmeldt 17. Nov 07
Indlæg ialt: 143
Fra  JH Service Skrevet kl. 16:50

Hej Henrik

Ja jeg er nok en af dem som hoppet på Fagagenten nu FA-Group og har betalt prisen.

Jeg indgik en aftale i dec 2010 - og har endnu ikke modtaget noget endnu og vi har marts - så den fejl laver man nok ikke 2 gange

/Jannie

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)