Tak for alle beskederne, både herinde, PB og de mange mails.. indtil videre :o) Det er rart at se at det ikke er alle der er lige skeptiske! Jeg forstår ikke at der er nogle der er så dømmende når man ikke engang kender konceptet.. især når man i samme besked bruger krudt på at fremme sin egen forretning. Dårlig Amino stil efter min mening. (Camilla) Det er dog rart at der også er opbakning fra andre selvom de har haft dårlig erfaring med et lignende koncept. Tak for det. (Carsten) I andre får en mail. Tak |
Jesper Aakjær Jakobsen:Tak for alle beskederne, både herinde, PB og de mange mails.. indtil videre :o)
Det er rart at se at det ikke er alle der er lige skeptiske!
Jeg forstår ikke at der er nogle der er så dømmende når man ikke engang kender konceptet.. især når man i samme besked bruger krudt på at fremme sin egen forretning. Dårlig Amino stil efter min mening. (Camilla)
Det er dog rart at der også er opbakning fra andre selvom de har haft dårlig erfaring med et lignende koncept. Tak for det. (Carsten)
I andre får en mail. Tak
Jeg ved ikke noget om din forretning, nu taler jeg bare generelt.
Og nej det var ikke for at fremme min egen forretning, fordi den går fint og vi yder det bare som en ekstra service, det er ikke noget vi lever af. Men det vil da være mærkeligt
ikke at nævne det, da det jo har med sagen at gøre. Alle skriver jo herinde ud fra deres synspunkt og det synspunkt har de jo et eller andet sted fra.
Min kæreste er en af dem der er hoppet på nogle af de firmaer og det er derfra jeg ved at det ikke kan betale sig. Jeg har på intet tidspunkt nævnt noget om dig
For jeg ved jo ikke noget konkret om det. Jeg taler bare mere generelt.