Apple har netop lanceret iPad 2 som skulle komme til Danmark d. 25 marts! Jeg har skrevet et mindre indlæg omkring alle de nye funktioner og hardware, som du kan læse her.
Jeg havde planer om at få den bestilt hjem fra USA så hurtigt som muligt, men det kan næsten ikke betale sig, når den kommer på de danske hylder senere på måneden.
Skal du ud og have fingrene i iPad 2? Eller hopper du på Android-vognen?
Jeg synes faktisk, at forskellen ser ud til at være minimal fra iPad1 til iPad2. Ikke nogen større skærmopløsning, samme batterilevetid og samme pris. Ja, der er kommet et par kameraer og et flot coversystem - men jeg er en smule skuffet.
Jeg snupper en billig iPad1, når de bliver faldbudt på DBA før eller siden.
Har ikke købt den første iPad, men kommer nok til at købe den nye. Men i første omgang skal jeg have en billig opvaskemaskine, da jeg har spildt linkjuice udover en af mine pæneste skjorter.
Batterilevetiden er fuldkommen vanvittig. 10 timer - det er jo lige til en transatlantisk flyvning, og godt halvvejs til Australien. Det er virkelig en USP der vil noget!
Kom nu drenge, tråden mangler flere affiliatelinks. Titlen har jo trods alt "ipad" i den, som automatisk giver relevans til billige golfbolde, opvaskemaskiner, hårvoks, eksterne harddiske og hvad der ellers kan proppes ind.