Jeps HTC Flyer, der er en anmeldelse på vej |
Ville super gerne have en Ipad! :D
Er lidt nemmere at tage rundt end en bærbar, når man bare skal på internettet :-)
Jeps HTC Flyer, der er en anmeldelse på vej |
Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement
Ville super gerne have en Ipad! :D Er lidt nemmere at tage rundt end en bærbar, når man bare skal på internettet :-) |
Ja, jeg overvejer også, at kaste penge efter en iPad 2. |
Rådgiver om det polske marked på bl.a. bizipolen.dk og har også en business news side.
En HTC Flyer er ikke lige min første prioritet. Det er en iPad2 heller ikke. Men helt klart iPad over flyer. Flyer er lille og dyr. iPad er bare dyr. Jeg foretrækker en ADAM. Dual-core processor (som iPad2 også har) og 3d grafik. Derudover koster den kun 2500 kroner incl. forsendelse for en 3G model (kan ikke huske om det er 32 eller 64 GB). Derudover har den kamera der kan drejes 185 grader, HDMI udgang (uden at skulle købe ekstra konverter som ved iPad), 2 USB host porte (+ i mini-USB), som vi kender det fra en computer og mulighed for udvidelse med SD kort :)
EDIT: Prisen er ikke 2500, men 2700. Sorry :) |
Jeg var også meget interesseret i Notion Ink Adam da den blev fremvist for nogle måneder siden. Indtil jeg så hvordan den er blevet samlet - jeg skal dog ikke kunne sige om det er ét enkelt tilfælde (det håber jeg godt nok...) |
iPhone 6
Hvor lang tid tror I, at der går, før jeg kan snipe en iPad til halvandet tusind eller lignende på DBA? Heine @ Det er vel fordi, at dit internet / browser er langsom, og du trykker flere gange? Andet burde ikke kunne forsage det. |
Kan Ipad'en laves om til dansk udgave, hvis den købes i USA? Jeg står og skal afsted, og priserne skulle efter sigende være lidt lavere der ovre.. |
www.PlusLED.dk - LED grossist til danske el-installatøre.
www.ENVILAR.com - LED serie af belysning i højeste kvalitet.
Hvis du bliver taget i tolden med en ny, ubrugt iPad bliver den hurtigt dyrere. |
Det tvivler jeg meget kraftigt på. Men spørg i en Apple butik derover og hav en rigtig god tur!
|
Rådgiver om det polske marked på bl.a. bizipolen.dk og har også en business news side.